[av_textblock size=” font_color=” color=” admin_preview_bg=”]

درخواست توییتر از کاربران برای تغییر رمز عبور به‌دنبال کشف یک باگ

[/av_textblock] [av_hr class=’default’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′] [av_image src=’https://licenseha.ir/wp-content/uploads/2018/05/da43cd8c-6a6d-4d5a-bf0f-a54e88a758ab.jpg’ attachment=’3200′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=”][/av_image] [av_textblock size=” font_color=” color=” admin_preview_bg=”] توییتر روز گذشته با انتشار یک هشدار امنیتی به تمام کاربران خود توصیه کرد تا رمز عبور خود را تغییر دهند.
[/av_textblock] [av_hr class=’default’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′] [av_textblock size=” font_color=” color=” admin_preview_bg=”] اگر در توییتر حساب کاربری دارید، در این صورت شبکه‌ی اجتماعی یادشده به شما توصیه می‌کند تا رمز عبور خود را تغییر دهید؛ زیرا وجود یک باگ در سیستم هش که به ادعای توییتر اکنون رفع شده و مورد سوءاستفاده قرار نگرفته است، باعث شده بود تا برخی از رمزهای عبور به‌صورت محافظت‌شده در لاگ داخلی توییتر ذخیره شوند. بیانیه‌ای واحد پشتیبانی توییتر بدین شرح است:

ما اخیرا باگی را شناسایی کرده‌ایم که به‌موجب آن، رمزهای عبور به‌صورت محافظت‌نشده در یک لاگ داخلی ذخیره می‌شدند، این باگ اکنون مرتفع شده است و تاکنون هیچ‌گونه سوءاستفاده یا نفوذی با استفاده از آن گزارش نشده است؛ اما برای احتیاط، رمز عبور تمام سرویس‌هایی را که در آن‌ها از رمز عبور توییتر استفاده کرده‌ بودید، تغییر دهید.

خاطرنشان می‌کنیم که توییتر برای محافظت از رمزهای عبور از سیستم هش استفاده می‌کند تا بدین ترتیب آن‌ها را از حالت عادی به‌شکل مجموعه‌ای از اعداد و حروف تصادفی درآورد؛ اما طبق اعلام توییتر، به‌دلیل وجود باگ یادشده، رمزهای عبور پیش از اتمام پروسه‌ی هش، داخل یک لاگ داخلی ذخیره می‌شدند. توییتر مدعی است که پیش از اشخاص یا ارگان‌های دیگر، باگ یادشده را شناسایی و مرتفع کرده است. توییتر طی یک پست اعلام کرد که «در حال پیاده‌سازی برنامه‌هایی برای جلوگیری از وقوع مجدد چنین باگی است».

بنابراین توصیه می‌کنیم که شما کاربران عزیز زومیت نیز در صورت عضویت در توییتر، هشدار این شبکه‌ی اجتماعی را جدی بگیرید و هرچه سریع‌تر نسبت به تغییر رمز عبور خود اقدام کنید.

منبع : zoomit
[/av_textblock] [av_social_share title=’اشتراک این مطلب’ style=” buttons=” share_facebook=” share_twitter=” share_pinterest=” share_gplus=” share_reddit=” share_linkedin=” share_tumblr=” share_vk=” share_mail=”][/av_social_share]