ویدیوی مفهومی ویندوز 12، جدیدترین تغییرات این سیستم‌عامل موردانتظار را به‌ تصویر می‌کشد. در حالی که فاصله زمانی حدود یک سال و نیم تا انتشار رسمی Windows 12 باقی مانده است، یک طراح خلاق هر آنچه که از این سیستم‌عامل انتظار داریم را در قالب تصاویر زیبا و جذاب بیان کرده است.


محصولات مایکروسافت را اورجینال استفاده کنید | لایسنس ویندوز 11 اورجینال


ویدیوی مفهومی ویندوز ۱۲ نمایی از سیستم‌عامل معرفی نشده‌ی مایکروسافت را با تسکباری مشابه داک macOS به نمایش می‌گذارد. این تسکبار دارای بخش‌های مجزا برای ویجت، آیکون‌های سنجاق‌شده و تنظیمات سریع می‌باشد.

به گزارش دیجیتال ترندز، ویدیوی مفهومی نشان می‌دهد که کاربران می‌توانند با انتخاب حالت‌های پیش‌فرض، پیوسته، کلاسیک یا جمع‌و‌جور، ظاهر تسکبار را به دلخواه خود تغییر دهند. هر یک از این حالت‌ها باعث اصلاح ظاهر تسکبار می‌شوند.

این ویدیو به همراه نشانه‌گذاری نمایش داده شده است که چگونه می‌توان در تسکبار فولدر جدید ایجاد کرد و نسخه جدید فایل اکسپلورر را به نمایش گذاشته است. از جمله ویژگی‌های جالب نسخه جدید فایل اکسپلورر می‌توان به Drop Zone اشاره کرد که ناحیه‌ای برای قرار دادن موقت فایل‌ها و فولدرهاست و سپس آنها را به پوشه‌ی مورد نظر منتقل کرد.

گفته می‌شود که ویندوز 12، سیستم‌عامل جدید مایکروسافت، یک سیستم‌عامل ماژولار با تمرکز بر هوش مصنوعی خواهد بود و شامل پیش‌نیازهای سخت‌افزاری سخت‌گیرانه‌تری نسبت به ویندوز 11 خواهد بود. این سیستم‌عامل به کاربر اجازه می‌دهد که دسترسی بیشتری به شخصی‌سازی داشته باشد. به این ترتیب، کاربران می‌توانند سیستم‌عامل را با توجه به نیازهای خود به‌صورت دلخواه تغییر دهند. این شایعات هنوز تأیید نشده‌اند و Windows 12 با کدنام Next Valley شناخته می‌شود.

منبع : زومیت