[av_textblock size=” font_color=” color=” admin_preview_bg=”]

مایکروسافت انتشار نسخه پیش نمایش آفیس 2019 را آغاز کرد

[/av_textblock] [av_hr class=’default’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′] [av_image src=’https://licenseha.ir/wp-content/uploads/2018/04/441d344f9d8634c0fc012fa5f21b2248_XL.jpg’ attachment=’3157′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=”][/av_image] [av_textblock size=” font_color=” color=” admin_preview_bg=”] در حالی که در آستانه ی انتشار نسخه‌ی جدید ویندوز 10 مایکروسافت قرار داریم، ردموندی‌ها اقدام به انتشار نسخه پیش نمایش ویرایش جدید مجموعه نرم افزاری محبوب آفیس کرده اند و از امروز آفیس 2019 در قالب نسخه پیش در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته تا نگاهی داشته باشیم بر تغییرات و ویژگی‌های جدید این نرم افزار. نسخه پیش نمایش آفیس 2019 در وهله ی اول به دست کاربران تجاری میرسد که این نسخه احتمالا دارای ویژگی‌هایی خواهد بود که تا پیش از این فقط در نسخه‌ی اشتراکی آفیس 365 دیده میشد. آفیس 2019 تشکیل شده است از نرم افزارهای معمول که عبارتند از Word، Excel، PowerPoint و برنامه‌های کلاینت Outlook، در کنار نسخه‌های سرور Exchange، SharePoint و Skype.

مایکروسافت با این نسخه‌ی ویندوز آفیس 2019 صاحبان کسب و کار را هدف گرفته است که کاربر آفیس 365 نیستند. ضمن اینکه آفیس 2019 فقط قابل اجرا بر روی آخرین نسخه از ویندوز یعنی ویندوز 10 است و طبیعتا کاربران ویندوزهای قدیمی تر نمیتوانند آفیس 2019 را بر روی سیستم خود نصب کنند. همچنین مایکروسافت نسخه‌ی مک آفیس 2019 را نیز برای کاربران سیستم عامل مک شرکت اپل منتشر خواهد کرد. بروزرسانی ها شامل ویژگی‌های جدید و پیشرفت‌هایی در قابلیت‌های جوهر الکترونیکی در کنار اپلیکیشن ها خواهد بود که از مهم ترین آنها میتوان به حساسیت به فشار، اثرات کشیدن مداد به صورت مایل و پخش جوهر اشاره کرد. علاوه بر این تحلیل داده در نرم افزار Excel به واسطه ی فرمول ها و چارت‌های جدید و یکپارچگی با Power BI قدرتمند انجام خواهد شد. برای نرم افزار PowerPoint، با ویژگی‌های جدید و پیشرفته ای مانند Morph و Zoom ارائه ی مقالات حرفه‌ای تر انجام خواهد شد.

مایکروسافت برنامه دارد که آفیس 2019 را در سال جاری منتشر کند و اکثر کاربران این مجموعه نرم افزاری مشتریان تجاری خواهند بود که کاربر آفیس 365 نیستند. در صورتی که شما هم از صاحبان کسب و کار هستید میتوانید برای امتحان آفیس 2019 به این لینک مراجعه کنید.

منبع : سخت افزار
[/av_textblock] [av_social_share title=’اشتراک این مطلب’ style=” buttons=” share_facebook=” share_twitter=” share_pinterest=” share_gplus=” share_reddit=” share_linkedin=” share_tumblr=” share_vk=” share_mail=”][/av_social_share]