مایکروسافت از انتشار نسخه جدید ویندوز 10 خبر داده اما ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید آن هنوز اعلام نشده است.

اگر شما هم به هر دلیلی نمی‌توانید ویندوز 11 را دریافت کنید، اکنون نسخه جدیدی از ویندوز ‌10 برایتان ارائه شده است. مایکروسافت رسما از انتشار آپدیت 2022 ویندوز 10 خبر داده که البته هنوز جزئیات زیادی درباره این نسخه و ویژگی‌های جدید آن منتشر نشده است.

مانند نسخه‌های قبلی، مایکروسافت می‌گوید به‌روزرسانی جدید ویندوز ‌10 2022 (که با نام ویندوز ‌10، نسخه 22H2 نیز شناخته می‌شود) با استفاده از فناوری سرویس‌دهی آن ارائه خواهد شد. بنابراین تمام کاربران که ویندوز 10 نسخه 20H2 یا جدیدتر را دارند، می‌توانند از طریق Windows Update نسبت به دریافت نسخه جدید اقدام کنند. برای این کار، کافیست به تنظیمات سیستم، بخش Update and Security و به Windows Update مراجعه کرده و پس از بررسی به‌روزرسانی، آن را دانلود و نصب کنید.


اولین قدم برای امنیت استفاده از ویندوز اورجینال است ، همین حالا اورجینال شو .


مایکروسافت در پست وبلاگ خود که ویندوز 10 2022 را معرفی کرده، اشاره می‌کند که این یک به‌روزرسانی «محدود و کارآمد» است. همچنین در این پست اشاره شده که به‌روزرسانی جدید، تعهد ردموندی‌ها به مشتریانی که هنوز از ویندوز‌ 10 استفاده می‌کنند را نشان می‌دهد.

مایکروسافت امروز همچنین از به‌روزرسانی جدیدی برای ویندوز 11 خبر داده بود که طی آن سرانجام تب‌ها را به File Explorer سیستم عامل جدید اضافه می‌شود. با این حال، هنوز هیچ توضیحی درباره ویژگی‌های جدید آپدیت ویندوز 10 ارائه نشده است.

پشتیبانی از ویندوز 10 در آینده

مایکروسافت می‌گوید که این آپدیت 18 ماه در نسخه‌های Pro و Home ویندوز پشتیبانی خواهد شد. همچنین این میزان برای نسخه‌های Enterprise و Education ویندوز‌ 10، 30 ماه اعلام شده است. به‌طور کلی، مایکروسافت متعهد شده که از ویندوز 10 تا سال 2025 پشتیبانی کند.

جدیدترین به‌روزرسانی ویندوز‌ 10 21H2 بود که اواخر سال گذشته میلادی منتشر شد و ویژگی‌های کوچک‌تر IT و کسب‌و‌کار محور در آن وجود داشتند. همچنین این نسخه در اوایل سال جاری به پرکاربرترین سیستم عامل مایکروسافت تبدیل شده بود.

منبع :دیجیاتو