[av_textblock size=” font_color=” color=” admin_preview_bg=”]

گزارش: انتشار بروزرسانی Spring Creators Update از ویندوز 10 به زمان دیگری موکول شده است

[/av_textblock] [av_image src=’https://licenseha.ir/wp-content/uploads/2018/04/Spring-Creators-Update-1.jpg’ attachment=’2878′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=”][/av_image] [av_textblock size=” font_color=” color=” admin_preview_bg=”] در حالی که انتظار می‌رفت بروزرسانی بزرگ بعدی از سیستم عامل ویندوز 10 در دهم آوریل (21 فروردین) از سوی مایکروسافت منتشر شود؛ این اتفاق صورت نگرفت. اما امروز تعدادی از منابع خبری گزارش داده‌اند که انتشار این بروزرسانی به دلایلی با تاخیر روبرو شده است.

اگرچه زمان انتشار بروزرسانی Spring Creators Update یا Redstone 4 به صورت رسمی از سوی مایکروسافت تایید نشده است اما پیش از این چند گزارش اعلام کرده بودند که مایکروسافت قصد دارد نسخه نهایی از آن را در تاریخ 10 آوریل (21 فروردین) در اختیار تعدادی از کاربران این سیستم عامل قرار دهد. اما اکنون از سوی چند منبع خبری اعلام شده است که مایکروسافت تصمیم گرفته است کار انتشار این بروزرسانی را به روزهای آینده موکول کند.

این اطلاعات در حالی منتشر شده است که امروز اولین آپدیت Cumulative برای نسخه 1803 یا Spring Creators Update از ویندوز 10 در اختیار تعدادی از کاربران قرار گرفت و موجب رفع تعدادی از باگ‌ها و مشکلات این سیستم عامل شد. در دسترس گرفتن این آپدیت Cumulative نشان می‌دهد که به زمان انتشار نسخه رسمی از این بروزرسانی بسیار نزدیک هستیم.
[/av_textblock] [av_image src=’https://licenseha.ir/wp-content/uploads/2018/04/Spring-Creators-Update-2.jpg’ attachment=’2879′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=”][/av_image] [av_textblock size=” font_color=” color=” admin_preview_bg=”] عدادی از منابع خبری اعلام کرده‌اند این تاخیر در انتشار بروزرسانی ناشی از حضور یک باگ مهم در آن است که می‌توانسته سیستم‌های کاربران را با ایرادات جدی روبرو نماید. این در حالی است که هم اکنون سیستم‌های کاربران عضو برنامه Windows Insider که به نسخه اولیه و آزمایشی از بروزرسانی Spring Creators Update مجهز است به خوبی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

مطابق با بروزرسانی‌ های گذشته، Spring Creators Update نیز به مرور زمان در اختیار تمامی کاربران ویندوز 10 قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود انتشار کامل این بروزرسانی و دسترسی تمامی کاربران به آن چیزی در حدود سه ماه به طول بی‌انجامد. به همین دلیل تاخیر چند روزه در انتشار نسخه نهایی آن نمی‌تواند چندان با اهمیت باشد. مطمئناً مایکروسافت در طی روزهای آینده اطلاعات تازه‌ای از زمان انتشار نسخه نهایی این بروزرسانی منتشر خواهد کرد.

منبع : شهر سخت افزار
[/av_textblock] [av_social_share title=’اشتراک این مطلب’ style=” buttons=” share_facebook=” share_twitter=” share_pinterest=” share_gplus=” share_reddit=” share_linkedin=” share_tumblr=” share_vk=” share_mail=”][/av_social_share]