[av_textblock size=” font_color=” color=” admin_preview_bg=”]

خبر خوب برای کاربران ویندوز 7: مایکروسافت یک محدودیت بزرگ را برداشت

[/av_textblock] [av_image src=’https://licenseha.ir/wp-content/uploads/2018/04/588488.jpg’ attachment=’2866′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=”][/av_image] [av_textblock size=” font_color=” color=” admin_preview_bg=”] آپدیت این ماه ویندوز 7 و 8.1 با یک تغییر بزرگ برای این دو سیستم عامل همراه بود، چراکه مایکروسافت محدودهای ناشی از نصب آنتی ویروس‌هایی که مورد تأیید این کمپانی نیستند را برداشته است.

احتمالاً می دانید مایکروسافت از اوایل امسال یک شرط جدید برای دریافت وصله‌های ویندوز 7 و 8.1 گذاشته است و آن نصب بودن یک آنتی‌ویروس مورد تأیید این کمپانی است که از نظر سازگاری مشکلی با وصله‌ها و آپدیت‌های جدید نداشته باشد. از آنجایی بسیاری از سازندگان محصولات امنیتی در رفع ناسازگاری‌ها بسیار کُند عمل می‌کردند، عملاً بسیاری از کاربران ویندوز از دریافت آپدیت‌های جدید محروم شده بوده‌اند.  درصورتی‌که آنتی‌ویروس یا بسته امنیتی نصب شده از سوی کاربر در لیست مورد تأیید مایکروسافت قرار نداشت، مایکروسافت مانع از دریافت آپدیت‌های جدید می‌شد، چراکه احتمال بروز مشکلاتی چون ناسازگاری وجود داشت.

حالا با این تغییر دیگر مهم نیست از چه آنتی‌ویروس و نگارشی از آن استفاده می‌کنید، مایکروسافت بدون توجه به آن، آپدیت‌های جدید را در اختیار شما می‌گذارد. کافی است ویندوز 7 یا 8.1 سیستم خود را آپدیت کنید تا از این تغییر جدید برخوردار شوید.

منبع : شهر سخت افزار
[/av_textblock] [av_social_share title=’اشتراک این مطلب’ style=” buttons=” share_facebook=” share_twitter=” share_pinterest=” share_gplus=” share_reddit=” share_linkedin=” share_tumblr=” share_vk=” share_mail=”][/av_social_share]