ادوبی ترکیبی جدید از محصولات خود با هوش مصنوعی را معرفی کرد ، ادوبی اکسپرس با هوش مصنوعی .


ادوبی به ابزارهای فایرفلای برای هوش مصنوعی مولد، به برنامه ادوبی اکسپرس (Adobe Express) اضافه کرده است. این برنامه به منظور طراحی و ساخت پوستر، ویدیو و استفاده‌های دیگر توسعه داده شده است. دو ویژگی جدید که به کاربران ارائه می‌شوند، امکان اضافه کردن تصویر و ایجاد افکت‌های مخصوص برای متن را از طریق دستورات متنی فراهم می‌کنند.


خرید لایسنس Adobe Creative Cloud


ادوبی اکسپرس، که در نسخه‌های رایگان و پریمیوم در اختیار کاربران قرار دارد، به گفته ادوبی، یک برنامه همه‌کاره برای تولید محتواست. ویژگی‌های هوش مصنوعی به‌صورت نسخه بتا در نسخه وب ادوبی اکسپرس معرفی شده‌اند و در ماه‌های آینده به اپلیکیشن موبایل نیز اضافه خواهند شد.

هوش مصنوعی در ادوبی اکسپرس

در ماه‌های اخیر، هوش مصنوعی مولد به شدت توجه کاربران را به خود جلب کرده است؛ بنابراین، اضافه شدن این قابلیت به برنامه‌های ادوبی امری منطقی به نظر می‌رسد. ابزارهای هوش مصنوعی مولد ادوبی، مانند ابزاری که به صورت بتا برای فتوشاپ عرضه شده است، نتایجی با طبیعیت بیشتر نسبت به مدل‌های دیگر ارائه می‌دهند؛ زیرا توسط تیم توسعه فتوشاپ طراحی و پیشرفت داده شده‌اند.

نسخه جدید ادوبی اکسپرس همراه با ابزارهای هوش مصنوعی، قادر به ویرایش ویدیو نیز می‌باشد تا بتوانید ویدیوهای مخصوص اینستاگرام یا تیک‌تاک را ایجاد کنید. به علاوه، این برنامه قادر به کار با فایل‌های PDF نیز است.

ادوبی اکسپرس در نسخه رایگان پایه، بدون هزینه قابل استفاده است، اما در نسخه پریمیوم ماهانه با هزینه 10 دلار ارائه می‌شود. در این نسخه، شما به فونت‌ها، الگوها، تصاویر و ویدیوهای بیشتری دسترسی خواهید داشت. زمانی که ابزارهای هوش مصنوعی ادوبی اکسپرس از مرحله بتا خارج شوند، یک سطح رایگان از آن برای کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت؛ البته هنوز این سطح رایگان مشخص نشده است.

منبع : دیجیاتو

دسته بندی: Adobe برچسب ها: