بهترین آنتی ویروس‌های ویندوز 10 در سال 2020


یکی از الزامات ایجاد امنیت و محافظت از اطلاعات در  برابر بدافزارها و حملات سایبری استفاده از یک انتی ویروس مناسب و کارامد هست .

امنیت  سیستم‌های کامپیوتری این روزها از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار  است. شیوه‌های متفاوت و جدید هک کردن سیستم‌ها نظیر استفاده از بدافزارها و باگ‌های امنیتی و … موجب می‌شود که کاربران بیش‌ازپیش به فکر داشتن یک آنتی‌ویروس قابل اعتماد و امن باشند.

کاربران عادی با انجام اقداماتی نظیر به‌روز کردن دائمی نسخه ویندوزشان می‌توانند از باگ‌های امنیتی احتمالی جلوگیری کنند. همچنین استفاده از یک آنتی‌ویروس رایگان نیز می‌تواند تا حدی کفایت کند. در این مقاله به نقل از CENT به معرفی بهترین آنتی‌ویروس‌های 2020 برای ویندوز 10 پرداخته شده است.


مایکروسافت دیفندر

اگر شما به‌عنوان یک کاربر مراقب اعمال خود باشید و از دانلود نرم‌افزارهای مشکوک یا باز کردن ایمیل‌های ناشناس خودداری کنید، مایکروسافت دیفندر می‌تواند به‌راحتی امنیت شما را در برابر بسیاری از حملات سایبری تأمین کند. به یاد داشته باشید که برای عملکرد بهتر این سیستم، آن را همیشه به‌روز نگه‌دارید.

آنتی‌ویروس نورتون 360

کمپانی نورتون از دیرباز تاکنون درزمینهٔ آنتی‌ویروس‌ها نامی آشنا بوده است و همیشه در تست‌های تشخیص ویروس و بدافزارها موفقیت‌های بسیار خوبی به دست آورده است. شما می‌توانید با پرداخت سالیانه 100 دلار، یک اشتراک را روی 5 دستگاه با سیستم‌عامل‌های مختلف استفاده کنید.

آنتی ویروس نورتون 360

آنتی ویروس مالوربایتس

این آنتی‌ویروس اخیرا در تست‌ها نمره مناسبی به دست آورده است مانند هر آنتی‌ویروس دیگری دستگاه شما را در برابر ویروس و بدافزار حفظ می‌کند. همچنین قدرت از بین بردن ویروس‌ها و پاک کردن بدافزارهای این سیستم بسیار بالاست. اشتراک 4 سال آن را میتوانید با بهترین قیمت از فروشگاه لایسنس‌ها تهیه کنید ( لینک خرید مالوربایتس )

آنتی ویروس مالوربایتس

آنتی ویروس بیت دیفندر

این آنتی‌ویروس می‌تواند به صورت همزمان سیستم شما را برای یافتن ویروس‌ها، نرم‌افزارهای جاسوسی، بدافزارها و نرم‌افزارهای اخاذی بررسی کند و در صورت کشف هرکدام آن‌ها را به‌سرعت از بین برده و به شما اطلاع بدهد. اشتراک محصولات امنیتی بیت دیفندر را می توانید از فروشگاه لایسنس‌ها تهیه کنید ( خرید آنتی ویروس بیت دیفندر )

آنتی ویروس بیت دیفندر

آنتی ویروس مک آفی

این کمپانی از دهه 80 میلادی به ساخت آنتی‌ویروس پرداخته است و در این بازه همکاری‌هایی با اینتل داشته است. تجربه محافظت این سیستم از کامپیوترها بسیار بالاست و با خاطری آسوده می‌توانید از آن استفاده کنید. اشتراک سالیانه این آنتی‌ویروس می توانید از فروشگاه لایسنس‌ها تهیه کنید. ( خرید آنتی ویروس مک آفی )

آنتی ویروس مک‌آفی

آنتی ویروس ترند میکرو

این آنتی ویروس برای کاربران عادی کمتر شناخته شده است زیرا تمرکز آن بیشتر روی امنیت سیستم‌های کمپانی‌ها و کسب‌وکارها بوده است . بااین‌حال نسخه خانگی این آنتی‌ویروس برای استفاده کاربران عادی در دسترس است و اشتراک آن میتوانید از این لینک خریداری کنید ( خرید آنتی ویروس ترند میکرو ) .

آنتی ویروس ترند میگرو