برای خرید لایسنس ویژوال استودیو 2019 اورجینال کلیک کنید . 

ویژوال استودیو 2019 :

مایکروسافت با انتشار اولین نسخه‌ی پیش‌نمایش از ویژوال استودیو 2019 ، سه فریم‌ورک Windows UX را به‌صورت متن‌باز در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داد.

یکی از مهم‌ترین اتفاقات این کنفراس 2018 معرفی ویژوال استودیو 2019 و انتشار اولین نسخه‌ی پیش‌نمایش از این محیط توسعه‌ی محبوب بود که از امروز در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

مایکروسافت با معرفی Visual Studio 2019 از تغییرات و بهبودهای اعمال‌شده در این نسخه نیز رونمایی کرد. ویژوال استودیو 2019 اکنون افزون‌بر بهبود‌های رابط‌کاربری، پیشرفت هوش‌مصنوعی و InteliCode، از این پس به‌واسطه‌ی تعامل بهتر با مخازن گیت، سریع‌تر از همیشه به اجرای فرامین برنامه‌نویس می‌پردازد.

قابل‌توجه‌ترین تغییری که در همان نگاه اول همگان متوجه آن خواهند شد، منوی استارت جدیدی است که به‌واسطه‌ی بازطراحی انجام‌شده، تجربه‌ی جدیدی را برای برنامه‌نویسان فراهم می‌آورد. هدف از این بازطراحی، تعامل سازنده‌تر و بهتر با مخازن محلی یا آنلاین گیت، آژور و… بوده است. تغییرات ظاهری به همین‌جا خلاصه نمی‌شود و شما با ورود به محیط اصلی برنامه متوجه آیکون‌های جدید، تم آبی نو و رابط‌کاربری ساده‌تر خواهید شد.

Visual Studio 2019

بخش جستجوی داخلی نیز دستخوش تغییرات زیادی شده و کاربران از این به بعد می‌توانند به جستجو در تنظیمات، فرامین و گزینه‌های نصب بپردازند. بهبود‌های این بخش به قسمت باگ‌زدایی (Debugging) نیز راه یافته و استفاده از آن در قسمت‌های Autos، Locals و Watch نیز امکان‌پذیر خواهد بود.

InteliCode نیز می‌تواند توسط مخازن کدهای شما آموزش داده شود و در پیشنهاد الگوهای کدنویسی براساس نوشته‌های پیشین شما، عملکرد بهتری را از خود بر جای بگذارد. خبر خوش برای تیم‌های برنامه‌نویسی، نصب پیش‌فرض ویژوال استودیو لایو در نسخه‌ی 2019 است که امکان همکاری با دیگران را برای تکمیل یک پروژه فراهم می‌آورد.

در نهایت انتشار پیش‌نمایش نخست از Net Core 3. و اضافه‌کردن فریم‌ورک‌های WPF، ویندوز فرم و WinUI به جامعه‌ی متن‌باز، از دیگر تغییرات مهم در این نسل به شمار می‌روند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره تغییرات ویژوال استودیو 2019 این لینک را مشاهده کنید .

منبع : زومیت