[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-jiiv6lwl’ admin_preview_bg=”]

مایکروسافت به پشتیبانی از انجمن های ویندوز ۷ و ۸.۱ پایان می دهد

[/av_textblock] [av_hr class=’default’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” av_uid=”] [av_image src=’https://licenseha.ir/wp-content/uploads/2018/06/microsoft-windows.jpg’ attachment=’3729′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ copyright=” animation=’no-animation’ av_uid=’av-jiiv7spy’ admin_preview_bg=”][/av_image] [av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-jiivaw60′ admin_preview_bg=”] مایکروسافت در نظر دارد که در ماه پیش روی میلادی، پشتیبانی خود از حدود ده انجمن‌ عمومی پرسش و پاسخ محصولاتش، از جمله انجمن‌های ویندوز ۷ و ۸.۱ را به پایان برساند و تمامی کارکنان آن‌ها را اخراج کند.

در ماه گذشته بود که مایکروسافت مسئولین بخش پشتیبانی Xbox خود را اخراج کرد و آنان را با افراد داوطلب بدون مزد جایگزین کرد و این مسئله برای این کمپانی با ارزش خالص بیش از ۵۰۰ میلیارد دلار موضوع بسیار عجیبی بود. حال آنان به این رویه خود ادامه داده‌ و فرآیند پاسخ‌گویی خود در انجمن‌های تعدادی از محصولات خود را متوقف خواهند کرد.

بر اساس پست جدیدی که در میشل مد ( Michelle Mad ) به عنوان یکی از نماینده‌های مایکروسافت در بخش مرتبط با پاسخ‌گویی کارکنان این کمپانی به سوالات مشتریان گذاشته است، این کمپانی از جولای ۲۰۱۸ در نظر دارد که پشتیبانی از انجمن‌های فهرست شده در زیر را به پایان برساند و این گونه دیگر خبری از بررسی‌های فعالانه کارکنان این کمپانی و پایش و پاسخ به سوالان کاربران وجود نخواهد داشت. البته آن‌ها اعلام کرده‌اند که نظارت بر حسن رفتار کاربران(مثل استفاده نکردن از کلمات رکیک) در این انجمن‌ها را ادامه می‌هند ولی بیشتر از این مسئله کار دیگری انجام نخواهند داد.

فهرست انجمن‌های گفته شده به قرار زیر هستند :

  • ویندوز‌های ۷، ۸، ۸.۱ و RT
  • Microsoft Security Essentials
  • Internet Explorer 10
  • Office 2010 و 2013
  • Surface Pro, Surface Pro 2, Surface RT, Surface 2
  • Microsoft Band : این انجمن به طور کلی قفل می‌شود و کاربران می‌توانند به انجمن Microsoft Band 2 مراجعه کنند .
  • انجمن‌های دستگاه‌های موبایلی : مایکروسافت پشتیبانی از این موضوعات را در تاپیک Other Windows mobile devices ادامه خواهد داد .
  • Zune : این انجمن هم قفل می‌شود و صرفاً می‌توان در محتوای آن به جست‌وجو پرداخت ؛ با این که مثلاً سال‌هاست نرم‌افزار Zune مرده است و مثلاً نسخه‌های به مراتب جدید‌تری از محصول Surface Pro در دسترس قرار گرفته اما بدون شک همچنان محصولاتی همانند ویندوز ۷ و ۸.۱ میلیون‌های کاربر فعال دارند و حتی به تازگی ویندوز ۱۰ این کمپانی توانسته بود از لحاظ سهم بازار از ویندوز ۷ سبقت بگیرد. با این حال همچنان پشتیبانی امنیتی از این ویندوزها صورت خواهد گرفت و برای ویندوز ۷ تا سال ۲۰۲۰ و برای ویندوز ۸.۱ این مسئله تا سال ۲۰۲۳ ادامه خواهد داشت.
[/av_textblock] [av_image src=’https://licenseha.ir/wp-content/uploads/2018/06/005-07-01.jpg’ attachment=’3730′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ copyright=” animation=’no-animation’ av_uid=’av-jiivcwqt’ admin_preview_bg=”][/av_image] [av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-jiivdx63′ admin_preview_bg=”] اما جنبه‌ی دیگر این مسئله در این است که انجمن‌های عمومی پرسش و پاسخ مایکروسافت و همچنین راه‌حل‌های کلی و ساده‌ی آنان هم آنطوری که باید مفید نبودند و با این که تقریباً هر کدام از ما در مواردی پاسخ پرسش‌ها و مشکلات خود را در این مکان‌ها پیدا می‌کردیم، اما در مجموع آن طور که باید این انجمن‌ها مرجعی کامل و مناسب برای چنین مواردی نبودند و بعضاً تمامی جوانب مسئله را هم در بر نمی‌گرفتند.

یکی از بزرگ‌ترین تغییراتی که مایکروسافت در ویندوز ۱۰ بوجود آورد این بود که آن‌ها سیستم رفع مشکل و کمک‌رسانی پلتفرم خود را به سمت پرسش‌‌‌های آنلاین هدایت کرده و سعی کردند که با افزایش گام‌های پیش‌روی مخاطب، به طور دقیق‌تری مشکلات آنان را شناسایی کرده و به آنان به طور خودکار پاسخ بدهند و حتی اعمال تغییرات انجام شده در انجمن‌ها را نیز در راستای این برنامه‌ها اعلام کرده‌اند. در حال حاضر مایکروسافت تلاش زیادی برای انتقال پشتیبانی خود به منابع آنلاین و حتی پلتفرم Xbox خود ( برای مسائل مرتبط با گیمینگ) کرده است تا سرانجام بتواند به طور کامل به مسئله انجمن‌های خود پایان بدهد.

منبع : shahrsakhtafzar
[/av_textblock] [av_social_share title=’اشتراک این مطلب’ style=” buttons=” share_facebook=” share_twitter=” share_pinterest=” share_gplus=” share_reddit=” share_linkedin=” share_tumblr=” share_vk=” share_mail=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” av_uid=”]