[av_textblock size=” font_color=” color=” admin_preview_bg=”]

جدیدترین بروزرسانی Window 10 با یکسری از حافظه های SSD اینتل ناسازگار است

[/av_textblock] [av_hr class=’default’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′] [av_image src=’https://licenseha.ir/wp-content/uploads/2018/05/intel-ssd-bootloop-Storage.jpg’ attachment=’3273′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=”][/av_image] [av_textblock size=” font_color=” color=” admin_preview_bg=”] ا این که همچنان دلیل این مسئله مشخص نیست اما ترکیب جدیدترین بروزرسانی ویندوز مایکروسافت با یکسری از حافظه‌های پرسرعت اینتل منجر به ناپایدار شدن سیستم و گرفتار شدن آن در چرخه‌ای از راه‌اندازی‌های بی‌پایان می‌شود.

مایکروسافت انتشار جدید‌ترین برورسانی ویندوز ۱۰ خود را برای مالکان سیستم‌هایی که از یکسری مدل‌های مشخصی از حافظه‌های SSD اینتل استفاده می‌کنند، متوقف کرده است. دلیل این مسئله این است که ترکیب این بروزرسانی با محصولات گفته شده در نهایت منجر به ایجاد یه مشکل در بخش راه‌اندازی سیستم می‌شود که آن را با اصطلاح boot loop می‌شناسیم.

در این سیستم‌ها دریافت بروزرسانی ماه آپریل مایکروسافت می‌تواند منجر به کرش پیوسته سیستم و یا را‌ه‌اندازی مجدد سیستم و رفتن به وضعیت بوت از UEFI شود.

به همین خاطر در زمان حاضر کمپانی مایکروسافت دارندگان یکسری از حافظه‌های SSD اینتل را از دریافت و نصب بروزرسانی آپریل ۲۰۱۸ خود منع کرده است تا بتواند دلایل این ناسازگاری و مشکل را پیدا کند. همچنان هیچ راه‌حلی وجود ندارد و اگر چنین وضعیتی برای شما به وجود آمده می‌توانید ویندوز خود را به نسخه‌ی ۱۷۰۹ بازگردانید و منتظر پاسخ کمپانی مایکروسافت در این زمینه باشید.

[/av_textblock] [av_image src=’https://licenseha.ir/wp-content/uploads/2018/05/intel-ssd-bootloop-img_9168.jpg’ attachment=’3274′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=”][/av_image] [av_textblock size=” font_color=” color=” admin_preview_bg=”] مایکروسافت همچنان به مدل‌های مشکل آفرین محصولات اینتل اشاره‌ای نکرده و صرفاً به دارندگان این محصولات توصیه کرده است که در زمان حاضر اگر بروزرسانی جدید ویندوز را دریافت کرده‌اند، برای برگشتن به نسخه‌ی قبلی یا همان ۱۷۰۹ اقدام کنند و منتظر اعلام مایکروسافت برای دریافت بروزرسانی جدید باشند. کسانی که این بروزرسانی را دریافت کرده‌اند می‌توانند با فشردن کلید F8 در زمان راه‌اندازی سیستم، از منوی باز شده فرآیند بازگشت به نسخه‌ی پیشین سیستم‌عامل خود را شروع کنند.
[/av_textblock] [av_social_share title=’اشتراک این مطلب’ style=” buttons=” share_facebook=” share_twitter=” share_pinterest=” share_gplus=” share_reddit=” share_linkedin=” share_tumblr=” share_vk=” share_mail=”][/av_social_share]