[av_textblock size=” font_color=” color=” admin_preview_bg=”]

پیش نمایش Office 2019 معرفی شد

[/av_textblock] [av_hr class=’default’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′] [av_image src=’https://licenseha.ir/wp-content/uploads/2018/05/171101office2019_lg.jpg’ attachment=’3218′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=”][/av_image] [av_textblock size=” font_color=” color=” admin_preview_bg=”] مایکروسافت نسخه پیش نمایش و قابلیت‌های پلت فرم جدید Office 2019 را امروز معرفی کرد. این شرکت سازنده نرم ، اعلام کرد که نسخه جدید آفیس بیشتر از هر قشر دیگری برای مشتریان فعال در حوزه تجارت و بیزنس عرضه شده و قابلت‌هایی دارد که تا پیش از این برای مشترکین سرویس حرفه‌ای و غیر رایگان Microsoft’s Office 365 عرضه می‌شده ‌است. Office 2019 شامل حوزه‌های تیپیکال مانند Word، Excel، PowerPoint و Outlook است و علاوه بر این، دسترسی به سِرورهای Exchange، SharePoint و اسکایپ تجاری نیز ممکن شده است.

این نسخه آفیس برای آن دسته از مشتریان حوزه تجارت تولید شده که تا کنون به سرویس Office 365 دسترسی نداشته‌اند. این نسخه همچنین، تنها به روی ویندوز 10 قابل استفاده خواهد بود. نسخه مجزای دیگری از آفیس 2019 برای پلت فرم مک نیز منتشر خواهد شد. مایکروسافت اعلام کرده:«در این نسخه به روز رسانی، قابلیت‌های ارتقا یافته جدیدی برای برنامه ‌مختلف(Apps) گنجانده شده مانند roaming pencil case، pressure sensitivity و tilt effects. به علاوه، سرویس اِکسل به قابلیت‌های پیشرفته تحلیلی، فرمول ‌جدید، جدول‌های جدید و Power BI integration نیز مجهز شده است. با قابلیتی نظیر Morph and Zoom، امکان ارائه پرزنتیشن‌های پیشرفته و حرفه‌ای نیز توسط PowerPoint امکان پذیر خواهد بود.»

مایکروسافت نسخه جدید آفیس 2019 را اواخر امسال عرضه خواهد کرد و بیشتر مشتریان حوزه تجارت این شرکت که تا کنون عضو سرویس قدرتمند و غیر رایگان Office 365 نبوده‌اند، امکان استفاده از قابلیت‌های آن را خواهند داشت.

منبع :   itiran
[/av_textblock] [av_social_share title=’اشتراک این مطلب’ style=” buttons=” share_facebook=” share_twitter=” share_pinterest=” share_gplus=” share_reddit=” share_linkedin=” share_tumblr=” share_vk=” share_mail=”][/av_social_share]