[av_textblock size=” font_color=” color=” admin_preview_bg=”]

بروزرسانی نسخه ۱۸۰۳ ویندوز ۱۰ از دسترس دارندگان آنتی ویروس Avast خارج شد

[/av_textblock] [av_image src=’https://licenseha.ir/wp-content/uploads/2018/05/microsoft-10-april-2018-update-avast-antivirus.jpg’ attachment=’3303′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=”][/av_image] [av_textblock size=” font_color=” color=” admin_preview_bg=”] با توجه به مشکلی تازه‌ای که برای بروزرسانی بزرگ ما آوریل ویندوز ۱۰ به وجود آمده است، مایکروسافت به صورت موقت این بروزرسانی را از دسترس تمامی دارندگان آنتی ویروس Avast خارج کرده و در حال تحقیق در این مورد است.

هفته‌ی گذشته بود که گزارش‌هایی در رابطه با پی‌سی‌هایی با آنتی ویروس Avast منتشر شد که همگی پس از دریافت و نصب بروزرسانی بزرگ ماه آوریل ویندوز ۱۰(نسخه ۱۸۰۳)، به کلی از دسترس خارج شده‌اند و تنها راه‌حل برای بازگرداندن سیستم هم نصب کامل و دوباره‌ی سیستم‌عامل بود.

به همین خاطر در آن هنگام به دارندگان این آنتی ویروس توصیه شده بود که قبل از دریافت و نصب بروزرسانی در ابتدا آنتی ویروس خود را حذف کرده و سپس برای انجام بروزرسانی اقدام کنند. البته گزینه‌ی دومی هم وجود داشت و آن منصرف شدن از نصب بروزرسانی و انتظار برای رفع مشکل بود. با این که در ابتدا همه چیز این گونه نشان می‌داد که این مشکل به خاطر بروزرسانی اخیر آنتی ویروس Avast به وجود آمده است اما مسئولان این نرم‌افزار امنیتی اعلام کرده‌اند که هیچ سرزنشی متوجه آن‌ها نیست و باید مشکل را در بروزرسانی مایکروسافت جست‌وجو کرد.

با تمامی این‌ها و به دلیل مشخص نبودن منبع مشکل، مایکروسافت به صورت موقت بروزرسانی اخیر را از دسترس تمامی سیستم‌هایی که از این آنتی‌ویروس استفاده می‌کنند، خارج کرده است و در همکاری مشترک با کمپانی تولید کننده‌ی آنتی ویروس Avast در حال تحقیق در مورد این مشکل است.

منبع : شهر سخت افزار
[/av_textblock] [av_social_share title=’اشتراک این مطلب’ style=” buttons=” share_facebook=” share_twitter=” share_pinterest=” share_gplus=” share_reddit=” share_linkedin=” share_tumblr=” share_vk=” share_mail=”][/av_social_share]