[av_textblock size=” font_color=” color=” admin_preview_bg=”]

دستگیری و جریمه پنج میلیون‌دلاری 15 هکر بازی PUBG

[/av_textblock] [av_hr class=’default’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′] [av_image src=’https://licenseha.ir/wp-content/uploads/2018/04/pubghackfined-2.jpg’ attachment=’3173′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=”][/av_image] [av_textblock size=” font_color=” color=” admin_preview_bg=”] علیرغم حضور رقیبی سرسخت همچون Fortnite، بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds همچنان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. یکی از مهم‌ترین انتقاد‌هایی که در مورد این بازی وجود دارد تعداد بسیار فراوان هکر‌ها و افراد متقلب در آن است اما سازندگان این بازی به شدت در حال مبارزه با این موضوع هستند.

جدای از محرومیت و اصطلاحاً بن شدن افرادی که از نرم‌افزار‌های هک استفاده می‌کنند. تلاش‌های اخیر شامل دستگیری برخی از هکرهای این بازی نیز می‌شود. در مورد اخیر 15 نفر از هکرهای این بازی نه تنها دستگیر بلکه با جرایم سنگینی به مجموع 5.1 میلیون دلار مواجه شده‌اند.

در پستی در رابطه با این موضوع در Steam community توسط یکی از سازندگان بازی، وی اعلام کرده است که علاوه بر بروزرسانی مداوم امنیت بازی و بهبود و افزودن راهکارهای ضد تقلب، این شرکت همچنین همکاری نزدیکی را با نهادهای محلی برای دستگیری و مجازات توسعه‌دهندگان، تبلیغ‌کنندگان، فروشندگان و استفاده کنندگان از نرم‌افزارهای هک و تقلب را آغاز کرده است.

در آغاز سال جاری میلادی، نهادهای چینی حدود 120 نفر را به به جرم طراحی و تولید نرم‌افزارهای تقلب برای بازی دستگیر کردند. با توجه به نام‌های ذکر‌شده به نظر می‌رسد اکثر دستگیری‌های مربوط به 15 مورد اخیر نیز در چین رخ داده‌اند.

در جرایم این افراد توسعه‌ی نرم‌افزارهای هک، اداره‌ی سایت‌های فروش نرم‌افزارهای تقلب و یا واسطه‌گری برای فروش این نرم‌افزارها ذکر شده است. البته طبق منابع جرم این افراد تنها شامل هک و تقلب نشده و آن‌ها متهم به افزودن کد‌های مخرب درون این نرم‌افزارهای تقلب و هک نیز هستند.
[/av_textblock] [av_image src=’https://licenseha.ir/wp-content/uploads/2018/04/pubghackfined-1.jpg’ attachment=’3174′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=”][/av_image] [av_textblock size=” font_color=” color=” admin_preview_bg=”] در متن این پست آمده است که برخی ازین نرم‌افزار ها حاوی تروجان چینی Huigezi هستند. هکر‌ها ازین تروجان برای کنترل و اسکن اطلاعات کامپیوتر فرد استفاده کننده از نرم‌افزار تقلب و دزدی اطلاعات وی استفاده کرده‌اند. در ادامه نیز این مسئول بازی اعلام کرده است که با آشکارشدن این موضوع کسانی که به فکر تقلب در PUBG هستند بهتر به فکر عواقب شدید آن باشند.

با وجود اینکه 5.1 میلیون دلار جریمه رقم بسیار سنگینی محسوب می‌شود اما ممکن است با دستگیری افراد بیشتر و کشف اتهامات بیشتر این رقم از این نیز بسیار بیشتر شود.

منبع : شهرسخت افزار
[/av_textblock] [av_social_share title=’اشتراک این مطلب’ style=” buttons=” share_facebook=” share_twitter=” share_pinterest=” share_gplus=” share_reddit=” share_linkedin=” share_tumblr=” share_vk=” share_mail=”][/av_social_share]