[av_textblock size=” font_color=” color=” admin_preview_bg=”]

مایکروسافت نسخه سازمانی ویندوز ۱۰ اس را عرضه می‌کند.

[/av_textblock] [av_image src=’https://licenseha.ir/wp-content/uploads/2017/09/Windows-10-S.jpg’ attachment=’2494′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=”][/av_image] [av_textblock size=” font_color=” color=” admin_preview_bg=”] با معرفی ویندوز ۱۰ اس برای کاربران رده‌بالا ، این ویندوز با بسته آفیس ۳۶۵ مایکروسافت ترکیب و تبدیل به بهترین و امن‌ترین ویندوز ۱۰ معرفی‌شده برای این گروه از کاربران شد.

شرکای تجاری مایکروسافت، دستگاه‌های مختلف مجهز به این سیستم عامل را اواخر امسال و اوایل سال ۲۰۱۸ به بازار معرفی خواهند کرد. اچ‌پی ارزان‌ترین دستگاه مجهز به این ویندوز به نام Stream 14 Pro را در ماه آینده با قیمت پایه ۲۷۵ دلار عرضه خواهد کرد. ایسر، Aspire 1 را با قیمت ۲۹۹ دلار و Swift 1‌ را با قیمت ۳۴۹ دلار عرضه خواهد کرد و لنوو با لپ‌تاپ ۱۴ اینچ v330 به قیمت پایه ۳۴۹ دلار پا به میدان خواهد گذاشت.

اگر تمایلی به استفاده از ویندوز ۱۰ اس ندارید، ویژگی‌های این ویندوز را شرح می‌دهیم.

استفاده آسان

ویندوز ۱۰ اس تجربه‌ای مشابه با ویندوز ۱۰ ارائه می‌دهد. بنابراین کاربران رده‌بالا می‌توانند سریع‌تر بر تولیدات خلاقانه متمرکز شوند. این ویندوز برای کارایی بیشتر و بارگذاری سریع‌تر ساخته شده است و به مرور زمان کند نخواهد شد. بنابراین حتی در دستگاه‌های ضعیف نیز موجب کاهش سرعت عمل کاربران نمی‌شود. با سرورهای طراحی‌شده برای ریموت دسکتاپ و اپلیکیشن‌های مورد نیاز کاربران، یکپارچگی هر چه بیشتری ارائه می‌دهد و برای آزادی عمل بیشتر، کاملا با وان‌درایو مایکروسافت هماهنگ است.

بهینه‌سازی شده برای امنیت بیشتر

با توجه به رده‌ی کاری کاربران هدف، این ویندوز برای مقابله با اغلب ابزار‌های شایع حملات سایبری مانند تروجان‌ها و اکسپلویت‌های مخرب بهینه‌سازی شده است. برای اطمینان از اعتبار و امنیت برنامه‌ها، برنامه‌های یونیورسال فقط از طریق ویندوز استور قابل نصب هستند. مرورگر اج مایکروسافت نیز کاربران را در برابر حملات فیشینگ ایمن می‌سازد.

مدیریت آسان

ویندوز ۱۰ اس با در نظر گرفتن پیشرفت‌های جدید آی‌تی و هماهنگی هر چه بیشتر با آن‌ها طراحی شده است. علاوه بر به‌روزرسانی‌های ارائه‌شده برای شرکت‌های تجاری بزرگ، این سازمان‌ها می‌توانند با استفاده از یکپارچگی سیستم‌های کلود و سرویس‌های آژور و این‌تیون مایکروسافت، سیستم‌های خود را به‌آسانی به‌روز‌رسانی و مدیریت کنند.

منبع : zoomit.ir
[/av_textblock] [av_social_share title=’اشتراک این مطلب’ style=” buttons=” share_facebook=” share_twitter=” share_pinterest=” share_gplus=” share_reddit=” share_linkedin=” share_tumblr=” share_vk=” share_mail=”][/av_social_share]