[av_textblock size=” font_color=” color=”]

ویندوز 10 هم‌ اکنون ۵۰۰ میلیون کاربر فعال دارد

[/av_textblock] [av_image src=’https://licenseha.ir/wp-content/uploads/2017/05/Windows-10.jpg’ attachment=’2097′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’no-animation’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’][/av_image] [av_textblock size=” font_color=” color=”] تنها ۲۴ ساعت پس از عرضه‌ی ویندوز ۱۰، این سیستم‌عامل روی بیش از ۱۴ میلیون دستگاه نصب شد و این آمار روز به روز با شیبی مناسب افزایش یافت. مایکروسافت سپتامبر گذشته تعداد دستگاه‌هایی که ویندوز ۱۰ روی آن نصب شده را ۴۰۰ میلیون دستگاه اعلام کرد. حال با گذشت هفت ماه این آمار به ۵۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه رسیده‌ است. آمار اعلام شده تنها مختص کامپیوترهای شخصی نبوده و دیگر دستگاه‌های ویندوزی را نیز شامل می‌شود.
[/av_textblock] [av_image src=’https://licenseha.ir/wp-content/uploads/2017/05/windows10-500.jpg’ attachment=’2098′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’no-animation’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’][/av_image] [av_textblock size=” font_color=” color=”] در جدول بالا تعداد کاربران افزوده شده به جمع کاربران ویندوز ۱۰ همراه با میانگین افزایش روزانه‌ی کاربر ذکر شده است. کاملا مشخص است که تعداد نصب‌‌های ویندوز ۱۰ در روز اول عرضه بیش از هر زمان دیگری بوده است. نتایج ذکر شده به صورت قابل توجهی با پایان زمان پیشنهاد آپدیت رایگان این نسخه از ویندوز در ارتباط هستند و تاثیر این اقدام را نشان می‌دهند. هدف‌گذاری مایکروسافت رسیدن به یک میلیارد دستگاه مبتنی بر ویندوز ۱۰ در مدت سه سال بوده است. با این حال به نظر نمی‌رسد این هدف در این بازه دست‌یافتنی باشد.

منبع : zoomit.ir
[/av_textblock] [av_social_share title=’اشتراک این مطلب’ style=” buttons=” share_facebook=” share_twitter=” share_pinterest=” share_gplus=” share_reddit=” share_linkedin=” share_tumblr=” share_vk=” share_mail=”][/av_social_share]