[av_textblock size=” font_color=” color=”]

آپدیت Anniversary برای ویندوز 10 رسماً معرفی شد

[/av_textblock] [av_image src=’https://licenseha.ir/wp-content/uploads/2016/04/microsoft-announces-windows-10-anniversary-update-502373-2.jpg’ attachment=’1266′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’no-animation’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’][/av_image] [av_textblock size=” font_color=” color=”]

دقایقی قبل مایکروسافت در خلال کنفرانس توسعه دهندگان Build 2016، آپدیت Anniversary را برای ویندوز 10 معرفی کرد. این آپدیت که بعدتر منتشر می شود، قابلیت ها و تغییرات مهمی را به ویندوز 10 می آورد.

یکی از قابلیت های مهم آپدیت Anniversary ، پشتیبانی از Windows Hello در مرورگر Edge است، با بکارگیری این قابلیت جدید، می توان از روش های زیست سنجشی نظیر اثر انگشت و شناسایی قرنیه چشم، برای لاگین به وب سایت ها استفاده کرد.

آپدیت Anniversary همچنین برای Xbox One نیز عرضه می شود که این کنسول بازی را به یک دستگاه مخصوص توسعه تبدیل می کند، در همین حال پشتیبانی از اپلیکیشن های ویندوز 10 را نیز به ارمغان می رود.

از دیگر قابلیت های مهم آپدیت، پشتیبانی هرچه بهتر و مفید تر از قلم های دیجیتال خواهد بود. با این آپدیت، Cortana قادر به خواندن یادداشت های ثبت شده توسط قلم های دیجیتال خواهد بود، برای نمونه اگر یادداشت کنید “فرا با مادر تماس بگیر”، Cortana یک یادآوری ترتیب خواهد دید.

منبع :  shahrsakhtafzar

[/av_textblock] [av_social_share title=’اشتراک این مطلب’ style=” buttons=” share_facebook=” share_twitter=” share_pinterest=” share_gplus=” share_reddit=” share_linkedin=” share_tumblr=” share_vk=” share_mail=”][/av_social_share]