[av_textblock size=” font_color=” color=”]

بیلد 14279 آپدیت Redstone ویندوز 10 منتشر شد .

[/av_textblock] [av_image src=’https://licenseha.ir/wp-content/uploads/2016/03/what-s-new-in-windows-10-redstone-build-14279-501361-2.jpg’ attachment=’1217′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’no-animation’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’][/av_image] [av_textblock size=’16’ font_color=” color=”]

صبح دیروز مایکروسافت بیلد جدیدی از نسخه پیش نمایش آپدیت Redstone ویندوز 10 را در اختیار کاربران عضو حلقه سریع از برنامه ویندوز اینسایدر قرار داد. این دفعه بر خلاف بیلد‌های پیشین که تنهاً بر روی رفع باگ‎ها و بهبود کارایی متمرکز بودند، این بیلد چندین قابلیت جدید نیز با خود دارد.
Cortana در بیلد 14279 نسخه پیش نمایش آپدیت Redstone ویندوز 10 از زبان‌های بیشتری شامل اسپانیایی (مکزیکی)، پرتغالی (برزیلی) و فرانسه (کانادایی) پشتیبانی می‌کند. درست همانند قبل، دستیار شخصی ویندوز 10 برای هر منطقه جغرافیایی به طور اختصاصی بهینه سازی شده است، بنابراین کاربران بیشتری امکان استفاده از آن با زبان مادری خود را خواهند یافت. امکانات و تواناهایی‌های Cortana در هر منطقه جغرافیایی متفاوت است. افزون بر پشتیبانی از زبان‌های بیشتر، اکنون Cortana توانایی به یاد سپردن چیزهایی که برای شما مهم هستند را دارد. بنابراین با این بیلد جدید، Cortana می‌تواند کار‌ها و چیزهای مهم را به شما یادآوری کند.
یکی دیگر از قابلیت‌های جدید در این بیلد، ادغام شدن تصویر زمینه صفحه ورود با دسکتاپ است. از امروز می‌توانید یک تصویر واحد را برای هر دو آن‌ها انتخاب کنید. در بیلد‌های آینده، پشتیبانی از تصویر پس زمینه Spotlight نیز اضافه می‌شود. این بیلد چندین رفع اشکال مهم نیز با خود دارد، از جمله باگی که باعث کرش کردن Microsoft Edge و Cortana با پروفایل رومینگ می‌شد، برطرف شده است. از این پس Cortana دیگر یادآوری‌های تعریف شده را پس از انجام آن‌ها، تکرار نمی‌کند و همچین دیگر با دریافت درایور‌ها از سرویس بروزرسانی ویندوز، خطای صفحه آبی مرگ (BSODs) را تجربه نخواهید کرد.

منبع: shahrsakhtafzar

[/av_textblock] [av_social_share title=’اشتراک این مطلب’ style=” buttons=” share_facebook=” share_twitter=” share_pinterest=” share_gplus=” share_reddit=” share_linkedin=” share_tumblr=” share_vk=” share_mail=”][/av_social_share]