[av_textblock size=” font_color=” color=”]

آپدیت Cumulative مهمی برای کاربران نسخه Threshold 2 ویندوز 10 منتشر شد

[/av_textblock] [av_image src=’https://licenseha.ir/wp-content/uploads/2015/10/windows-10-thres600.jpg’ attachment=’893′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’no-animation’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’][/av_image] [av_textblock size=” font_color=” color=” admin_preview_bg=”]

ساعاتی قبل مایکروسافت یک بروزرسانی cumulative جدید برای ویندوز 10 منتشر کرد. این بروزرسانی مخصوص کاربران نسخه Threshold 2 این سیستم عامل می‌باشد و به شدت توصیه به نصب آن شده است. اگر خبرهاً را دنبال کرده باشید؛ احتمالاً می‌دانید که مایکروسافت فایل ISO بیلد 10586 را مدتی از روی وب سایت خود حذف کرد. اکنون مشخص شده که این اقدام به دلیل وجود یک باگ جدی در بروزرسانی Threshold 2 بوده است .

بروزرسانی مذکور با شناسه KB3120677 هم اکنون از طریق سرویس بروزرسانی ویندوز (Windows Update) در دسترس است و با توجه به اهمیت آن، توصیه می‌شود که حتماً آن را نصب کنید. ماجرای حذف فایل ISO بیلد 10586 و ارائه این بروزرسانی جدید، به وجود باگی در بروزرسانی Threshold 2 باز می‌گردد که تنظیمات حریم خصوصی کاربران را مختل می‌کند. این بروزرسانی یکی از معدود دفعاتی است که مایکروسافت جزئیاتی نسبت به بروزرسانی‌های cumulative ارائه می‌کند.

«با نصب بروزرسانی Threshold 2، برخی تنظیمات کاربر از جمله تنظیمات مربوط به advertising ID ،Background apps، SmartScreen Filter و Sync سهواً تغییر می‌کرد که با این بروزرسانی برطرف می‌شود.»

مایکروسافت ضمن عذرخواهی از کاربران، اعلام داشته احتمالاً طی روزهای آینده، بروزرسانی دیگری منتشر می‌شود تا بتوانند تنظیمات قبلی را به صورت خودکار بازیابی کنند. با این حال توصیه می‌شود که خودتان تنظمیات مورد بحث را بررسی کند.
[/av_textblock] [av_social_share title=’اشتراک این مطلب’ style=” buttons=” share_facebook=” share_twitter=” share_pinterest=” share_gplus=” share_reddit=” share_linkedin=” share_tumblr=” share_vk=” share_mail=”][/av_social_share]