[av_textblock size=” font_color=” color=”]

مایکروسافت: با بروزرسانی Threshold 2، ویندوز 10 تا 30 درصد سریعتر از ویندوز 7 خواهد‌بود

[/av_textblock] [av_image src=’https://licenseha.ir/wp-content/uploads/2015/11/windows-10-threshold-wave-22.jpg’ attachment=’978′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’no-animation’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’][/av_image] [av_textblock size=” font_color=” color=” admin_preview_bg=”]

مایکروسافت روز گذشته اولین آپدیت بزرگ ویندوز 10 را با نام Threshold 2 منتشر کرد. پس از انتشار این آپدیت، مایکروسافت در تلاش است تا کاربران را از انتشار این آپدیت بزرگ آگاه کند و مطمئن شود تعداد زیادی از آنها با انجام این بروزرسانی به آخرین نسخه از این سیستم عامل مهاجرت کرده اند. طی گفته های اخیر مسئولان این کمپانی، ارتقا سیستم عامل ویندوز 10 به گونه ای صورت گرفته است که با استفاده از بهینه سازی های فراوان، عملکرد بسیار بهتری را در آن شاهد هستیم.

مایکروسافت عنوان کرده است یکی از تاکیدهای اصلی این ارتقا، بهینه سازی های متعدد است که سبب شده است عملکرد این سیستم عامل بسیار بهتر شود. علاوه بر این بروزرسانی Threshold 2، همراه با مجموعه از ویژگی ها و برنامه های جدید به دست کاربران خواهد رسید تا جایی که ویندوز 10 با انجام این بروزرسانی، 30 درصد سریعتر از ویندوز 7 خواهد بود.

در حال حاضر ویندوز 7 به عنوان محبوب ترین سیستم عامل نزد کاربران شناخته می شود و بر روی 50 درصد از کامپیوترهای جهان وظیفه همراهی آنها را عهده دار است. به همین دلیل مایکروسافت یکی از مهمترین اولویت های خود را وادار کردن کاربران ویندوز 7 به مهاجرت به ویندوز 10 قرار داده است.

مدیر بخش ویندوز کمپانی مایکروسافت آقای Terry Myerson در هنگام انتشار این بروز رسانی اعلام کرد: “با این بروزرسانی رایگان هم اکنون ویندوز 10 به نقطه ای از بلوغ و رشد رسیده است که مهاجرت به آن را به تمام کاربران و سازمان ها توصیه کنیم.”

اگرچه مایکروسافت به طور دقیق اعلام نکرده است که ویندوز 10 از چه جهت هایی بر ویندوز 7 برتری دارد، اما این کمپانی نشان داده است که برای کاهش زمان موردنیاز Boot این سیستم عامل تلاش های زیادی را صورت داده است و ویندوز 10 هم اکنون بسیار سریعتر از سیستم عامل های قبلی بارگذاری می شود.

اگرچه سرعت سیستم عامل به عوامل متعددی وابسته است اما ویندوز 10 مجهز به بروزرسانی Threshold 2 بازهم سریعتر از ویندوز 7 و 8.1 به نظر می رسد. هر چند که برای بررسی بهتر این بروزرسانی و مشکلات موجود در آن باید کمی صبر کنیم.
[/av_textblock] [av_social_share title=’اشتراک این مطلب’ style=” buttons=” share_facebook=” share_twitter=” share_pinterest=” share_gplus=” share_reddit=” share_linkedin=” share_tumblr=” share_vk=” share_mail=”][/av_social_share]