[av_textblock size=” font_color=” color=”]

آپدیت پاییزی ویندوز 10 با قابلیت‌ها و بهبودهای جدید در روز 19 آبان عرضه می‌شود

[/av_textblock] [av_image src=’https://licenseha.ir/wp-content/uploads/2015/10/windows-10-thres600.jpg’ attachment=’893′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’no-animation’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’][/av_image] [av_textblock size=’16’ font_color=” color=”]

اگر اخبار دنیای فناوری را دنبال کرده باشید، احتمالاً می‌دانید که مایکروسافت در نظر دارد تا طی ماه میلادی جاری، یک بروزرسانی عمده برای ویندوز 10 عرضه کند. اکنون یکی از کارکنان بخش پشتیبانی فنی این کمپانی، زمان دقیق و جزئیات بیشتری از انتشار اولین بروزرسانی عمده برای ویندوز 10 را ارائه کرده است.

به گفته Ashish Sondhi، از کارکنان بخش پشتیبانی مایکروسافت، اولین بروزرسانی عمده ویندوز 10 که با اسم رمز Threshold و همچنین بروزرسانی پاییز از آن یاد می‌شود، در روز 10 نوامبر (مصادف با 19 آبان) برای کلیه کاربران نسخه نهایی این سیستم عامل منتشر می‌شود. با اینکه این تاریخ بسیار نزدیک است اما گمان می‌رود که مایکروسافت کمی آن را به تعویق بیاندازد. به اعتقاد وب سایت WinBeta، مایکروسافت قصد دارد تا ابتدا بروزرسانی Threshold 2 را به صورت آزمایشی در اختیار کاربران عضو برنامه ویندوز اینسایدر قرار دهد و پس از مدتی و در صورت عدم مشاهده هرگونه مشکل جدی، آن را برای کلیه کامیپوترهای مجهز به ویندوز 10 منتشر کند. به گفته همین وب سایت، ارائه آزمایشی برای کاربران عضو برنامه ویندوز اینسادر ابتدا در برنامه مایکروسافت نبوده و این کار به وضوح با تاخیر در عرضه آن همراه خواهد بود، از این رو احتمالاً اولین بروزرسانی عمده ویندوز 10، با کمی تاخیر در اواخر ماه میلادی جاری عرضه می‌شود.
در صورتی که مایکروسافت تصمیم به آزمایش این بروزرسانی گرفته باشد، بیلد آزمایشی جدیدی منتشر خواهد شد که این بروزرسانی را خود خواهد داشت، پس دریافت بیلد آزماشی جدید می‌تواند راه سریع تری برای تجربه تغییرات ویندوز 10 باشد. احتمالاً بروزرسانی Threshold 2 با تغییرات خیلی چشمگیری همراه نخواهد بود اما اپلیکیشن پیام رسانی مبتنی بر سرویس Skype را در کنار بهبودهای برای مرورگر Edge با خود خواهد داشت.
احتمالاً اغلب تازه‌ها و تغییرات بروزرسانی Threshold 2؛ همان‌هایی خواهند بود که پس از عرضه نسخه نهایی ویندوز 10، در قالب بیلدهای آزمایشی برای کاربران عضو برنامه ویندوز اینسایدر ارائه شده‌اند، پس اگر بیلد‌های آزمایشی مایکروسافت را تجربه کرده باشید، احتمالاً بجز بهبود کارایی و پایداری بیشتر، تغییرات قابل توجی را مشاهده نخواهید کرد. این بروزرسانی در ‌‌نهایت برای کلیه کاربران نسخه نهایی ویندوز 10 یا بیلد 10240 (نسخه RTM) عرضه می‌شود.

منبع:shahrsakhtafzar

[/av_textblock] [av_social_share title=’اشتراک این مطلب’ style=” buttons=” share_facebook=” share_twitter=” share_pinterest=” share_gplus=” share_reddit=” share_linkedin=” share_tumblr=” share_vk=” share_mail=”][/av_social_share]