[av_textblock size=” font_color=” color=”]

بهترین آنتی ویروس‌ها برای ویندوز 10 مشخص شدند

[/av_textblock] [av_image src=’https://licenseha.ir/wp-content/uploads/2015/11/the-best-antivirus-for-windows-10-revealed-496615-2.jpg’ attachment=’1048′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’no-animation’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’][/av_image] [av_textblock size=’14’ font_color=” color=”]

Protection : قدرت حفاظت در برابر بدافزارها،     Performance: کارایی یا تاثیر بر سرعت،     Usability: استفاده آسان

[/av_textblock] [av_textblock size=” font_color=” color=”]

انستیتو آلمانی AV-TEST طی ماه میلادی سپتامبر و اکتبر امسال به بررسی آنتی ویروس‌ها برای تعیین بهترین محصولات امنیتی موجود برای سیستم عامل ویندوز 10 پرداخته و در کمال ناباوری، محصولات رایگان جزو بهترین‌ها هستند.

با اینکه آنتی ویروس‌های رایگان به اندازه رقبای پولی قدرتمند و کارآمد نیستند و بسیاری از فناوری امنیتی را با خود ندارند، اما با ویندوز 10، ورق برگشته و محصولات رایگانی نظیر Avira، حداقل کارایی مشابه محصولات بر‌تر بازار را ارائه می‌کنند. در این بررسی‌ها، Avira نیز همانند Bitdefender ،Kaspersky و Symantec، در هر یک از آزمون‌های حفاظت، سرعت و استفاده آسان، امتیاز 6 از 6 را کسب کرده است. محصولات این چهار شرکت امنیتی، با کسب در مجموع 18 امتیاز، در صدر بهترین آنتی ویروس‌های ویندوز 10 قرار گرفته‎اند.
وضعیت آنتی ویروس خود مایکروسافت
در جایگاه بعدی F-Secure و Trend Micro با کسب 6 امتیاز در آزمون حفاظت، 5.5 امتیاز در آزمون سرعت و 6 امتیاز در آزمون استفاده آسان، در جایگاه بعدی قرار گرفته‌اند. محصولات رایگان نظیر AVG و AVAST نیز درست در جایگاه‌های بعدی قرار گرفته‌اند که با توجه به رایگان بودن آن‌ها، نتیجه بسیار خوبی است. با این حال تفاوت‌هایی نیز میان محصولات رایگان و پولی وجود دارد، برای نمونه AVG در آزمون حفاظت امتیاز کامل را کسب کرده اما در آزمون سرعت یا کارایی، تنها موفق به کسب امتیاز 4.5 شده است که به وضوح باعث افت سرعت کامپیو‌تر و کندی آن می‌شود. آنتی ویروس AVAST در آزمون حفاظت 5 امتیاز از مجموع 6 امتیاز را به دست آورده است.
تعجب آور‌ترین نتیجه این آزمون، به محصولات ESET مربوط می‌شود که در آزمون حفاظت 5.5 و در آزمون کارایی تنها 3 امتیاز را به دست آورده است. طبق این نتایج، آنتی ویروس ESET باعث افت محسوس سرعت کامپیو‌تر می‌شود.
سرانجام به آنتی ویروس خود مایکروسافت می‌رسیم که در یک بررسی دیگر، بازهم در انتهای لیست بهترین‌ها قرار گرفته است. البته خوشبختانه هنوز به قعر لیست سقوط نکرده و هر دو ThreatTrack و Quick Heal وضعیت بدتری نسبت به آنتی ویروس مایکروسافت دارند.

منبع: shahrsakhtafzar

[/av_textblock] [av_social_share title=’اشتراک این مطلب’ style=” buttons=” share_facebook=” share_twitter=” share_pinterest=” share_gplus=” share_reddit=” share_linkedin=” share_tumblr=” share_vk=” share_mail=”][/av_social_share]