[av_textblock size=” font_color=” color=”]

مایکروسافت: موزیلا و کروم را فراموش کنید، Edge بهترین مرورگر برای ویندوز 10 است

[/av_textblock] [av_image src=’https://licenseha.ir/wp-content/uploads/2015/10/microsoft-windows-10-users-should-say-no-to-chrome-and-firefox-because-edge-is-better-495165-2.jpg’ attachment=’904′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’no-animation’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’][/av_image] [av_textblock size=’16’ font_color=” color=”]

مایکروسافت در ویندوز 10 مرورگر جدیدی به نام Edge را گنجانده که نه تنها جایگزین مرورگر کلاسیک Internet Explorer می‌شود، بلکه به رقابت جدی‌تر با فایرفاکس و کروم می‌پردازد. در حالی که مرورگر Edge هنوز به طور کامل تکامل نیافته و برخی از قابلیت‌ها نظیر پشتیبانی از افزونه‌ها در آن یافت نمی‌شود، اما مایکروسافت آن را قویاً به کاربران این سیستم عامل توصیه می‌کند.

با اینکه مرورگر Edge نسبت به Internet Explorer بسیار بهبود یافته و پتاسیل بیشتری برای رقابت با دیگر مرورگرهای محبوب دارد، اما به نظر می‌رسد که این بهبود‌ها به تنهایی برای قانع کردن کاربران ویندوز 10 به مهاجرت از گوگل کروم و موزیلا فایرفاکس کافی نیستند. از آنجایی هم که مایکروسافت به این سادگی قصد تسلیم شدن ندارد، راه‌های متفاوتی را برای جذب کاربران در پیش گرفته است. در تازه‌ترین آن‌ها و با آخرین بیلدهای پیش نمایش ویندوز 10، مایکروسافت از طریق نمایش پیام‌هایی، کاربران را به استفاده از Edge تشویق و حتی تغییر مرورگر پیش فرض ویندوز 10 را مشکل‌تر کرده است. البته این تغییر تاکنون در بیلد پایدار ویندوز 10 صورت نگرفته، اما به اندازه کافی تعجب برانگیز است.
در بیانیه‌ای که مایکروسافت برای وب سایت The Inquirer ارسال کرده، دلیل نمایش متن‌های در رابطه با مرورگر Edge در بیلد‌های اخیر را، چشم پوشی کاربران از بهترین مرورگر برای ویندوز 10 دانسته است. البته مایکروسافت تاکید کرده که هیچ اجباری در کار نخواهد بود و کاربران حق انتخاب همیشگی را خواهند داشت.

«ما بر این باور هستیم که مرورگر Edge، تجربه‌ای بر‌تر از وب گردی را برای این سیستم عامل ارائه می‌کند. این اعلان‌ها با هدف ارائه اطلاعات مفیدی به کاربر در شناخت این تجربه بر‌تر نمایش داده می‌شوند»

همانطور که به خوبی می‌توان از تصمیم اخیر مایکروسافت متوجه شد، این کمپانی می‌کوشد کاربران ویندوز 10 را تشویق به استفاده از مرورگر Edge کند. همه این‌ها در حالی است که رسماً پشتیبانی مرورگر Edge از افزونه‌ها به 2016 موکول شده است. Edge مرورگری یکپارچه میان تمامی وسائل مبتنی بر ویندوز 10 خواهد بود و تجربه یکسانی از وب گردی را به ارمغان می‌آورد.

منبع: shahrsakhtafzar

[/av_textblock] [av_social_share title=’اشتراک این مطلب’ style=” buttons=” share_facebook=” share_twitter=” share_pinterest=” share_gplus=” share_reddit=” share_linkedin=” share_tumblr=” share_vk=” share_mail=”][/av_social_share]