[av_textblock size=” font_color=” color=”]

مایکروسافت یک بروزرسانی Cumulative جدید برای ویندوز 10 منتشر کرد


[/av_textblock] [av_image src=’https://licenseha.ir/wp-content/uploads/2015/10/October-13-Win-10-Update-780×462.jpg’ attachment=’852′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’no-animation’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’][/av_image] [av_textblock size=’16’ font_color=” color=”]

مایکروسافت در ادامه روند جدید ارائه سریع و پیوسته بروزرسانی‌ها برای ویندوز 10، امروز یک بروزرسانی Cumulative جدید را برای این سیستم عامل منتشر کرد که با بهبودهایی در کارایی و رفع حفره‌های امنیتی برای این سیستم عامل جدید همراه است.

اگر دیگر بروزرسانی‌های ویندوز 10 را نصب کرده باشید، می‌دانید که جزئیاتی نسبت به تغییرات آن‌ها اعلام نمی‌شود و در این مورد نیز از آنجایی که مایکروسافت جزئیاتی از تغییرات و یا دلایل عرضه این بروزرسانی اعلام نکرده، تقریباً غیرممکن است بدانیم KB3097617 باعث چه تغییراتی در سیستم کاربر می‌شود. با این حال احتمالاً باید مدتی منتظر بمانیم شاید کاربران خود به تغییرات آن پی ببرند.
از آنجایی که بروزسانی جدید Cumulative یا تجمیعی می‌باشد، تمامی وصله‌ها و بروزرسانی‌های پیشین را نیز با خود دارد و در صورتی که بروزرسانی‌های پیشین را نصب نکرده باشید، این بروزسانی همه آن‌ها را بارگذاری و نصب می‌کند. با توجه به اینکه برخی کاربران در نصب بروزرسانی‌های پیشین ناکام مانده‌اند، این بروزسانی می‌تواند آن‌ها را در نصب بروزرسانی‌های پیشین یاری کند. با این حال هنوز مشخص نیست که این بروزرسانی خود نیز با مشکلاتی در نصب همراه نباشد و همگان موفق به اعمال آن شوند.
بروزرسانی‌های Cumulative نزد کاربران ویندوز 10 از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و اغلب کاربران با منتشر هر بروزرسانی Cumulative جدیدی انتظار رفع مشکلاتی که تجربه کرده‌اند را از مایکروسافت دارند. اما مایکروسافت تصمیم گرفته که آن‌ها را بدون ارائه لیست تغییرات منتشر کند و از این رو نمی‌توان بطور دقیق کارکرد و هدف بروزرسانی‌ها را مشخص ساخت.
در استراتژی جدید مایکروسافت، تنها جزئیات مربوط به بروزرسانی‌های عمده و مهم اعلام می‌شود، بنابراین بروزرسانی‌هایی که جزئیاتی در مورد آن‌ها ارائه نمی‌شود را می‌توان کم اهمیت و یا با تغییرات ناچیزی دانست. البته تجربه کاربران بعد از اعمال آن‌ها خلاف آن را تا حدودی اثبات کرده است. تصمیم مایکروسافت برای عدم ارائه جزئیات بروزرسانی‌ها با انتقادات فراوانی همراه بوده است و احتمال می‌رود در آینده مایکروسافت در تصمیم خود تجدید نظر کند.
در حالی که پیشنهاد می‌شود کلیه بروزرسانی‌ها را از طریق سرویس بروزرسانی خود ویندوز (Windows Update) دریافت و نصب کنید، می توانید این بروزرسانی را به صورت جداگانه دانلود کنید.
دانلود نگارش 32 بیتی
دانلود نگارش 64 بیتی

منبع :shahrsakhtafzar.com

[/av_textblock] [av_social_share title=’اشتراک این مطلب’ style=” buttons=” share_facebook=” share_twitter=” share_pinterest=” share_gplus=” share_reddit=” share_linkedin=” share_tumblr=” share_vk=” share_mail=”][/av_social_share]