[av_textblock size=” font_color=” color=”]

بروزرسانی های ویندوز 10 می تواند مانع از اجرای بازی های کرک شده شود

[/av_textblock] [av_image src=’https://licenseha.ir/wp-content/uploads/2015/08/windows-10-updates-.jpg’ attachment=’594′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’no-animation’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’][/av_image] [av_textblock size=” font_color=’custom’ color=’#3d3d3d’]

همانطور که می دانید، بروزرسانی های نسخه خانگی ویندوز 10 بصورت خودکار دانلود و نصب می شوند. اکنون طبق جزئیات جدید، سرویس بروزرسانی ویندوز 10 می تواند مانع از اجرای بازی های کرک شده شود.

وب سایت Myce به برخی تغییرات در تفاهم نامه یا شرایط استفاده از ویندوز 10 دست یافته است و در یکی از بندهای آن ذکر شده است احتمالاً مایکروسافت در آینده ای نامعلوم، بروزرسانی هایی را ارائه می کند که می تواند شما را از اجرای بازی های غیر اورجینال (کرک شده) و استفاده از برخی سخت افزار های غیر مجاز باز دارد.

بطور خاص شرایط استفاده از ویندوز تشریح می کند که احتمالاً مایکروسافت “بروزرسانی های نرم افزارها و یا تغییرات پیکربندی ها را دانلود می کند که شامل آنهایی می شود که می توانند مانع از دسترسی به خدماتی نظیر بازی های غیرارجینال و یا استفاده از سخت افزارها و وسائل جانبی غیر مجاز شوند”.

در حالی که منظور از بازی های غیر ارجینال یا کرک شده به وضوح مشخص است، اما منظور مایکروسافت از “سخت افزارها و وسائل جانبی غیر مجاز” به روشنی مشخص نیست، در همین حال هیچ مرجعی نیز برای دست یابی به وسائل جانبی و سخت افزارهای غیر مجاز با ویندوز 10 موجود نیست. بنابراین فعلاً نمی توان درک درستی از آن داشت. با این حال گمان می رود که برای نمونه مایکروسافت با ویندوز 10 اجازه استفاده از برخی کنترلر های شبیه Xbox را تا هنگامی که این کمپانی آنها را به رسمیت بشناسد، به کاربران ندهد. از این رو احتمالاً کاربران مجبور به تهیه کنترلرها و لوازم جانبی اصلی و مورد تایید می شوند.

اشاره به بازی های غیر ارجینال، این احتمال را مطرح می کند که احتمالاً مایکروسافت از طریق بروزرسانی ها مانع از اجرای نسخه های غیرمجاز عناوین بازی اختصاصی خود می شود. با این حال این حرکت در را برای درخواست دیگر توسعه دهندگان و ناشر های بازی به منظور جلوگیری از اجرای بازی های کرک شده خواهد گشود. بنابراین هیچ عجیب نیست که مایکروسافت دست به همکاری با دیگر بازی سازان بزند و مانع از اجرای بازی های غیر اورجینال شود.

به وضوح ساده ترین راه برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی، غیر فعال کردن سرویس بروزرسانی ویندوز 10 است.

منبع: shahrsakhtafzar.com

[/av_textblock] [av_social_share title=’اشتراک این مطلب’ style=” buttons=” share_facebook=” share_twitter=” share_pinterest=” share_gplus=” share_reddit=” share_linkedin=” share_tumblr=” share_vk=” share_mail=”][/av_social_share]