[av_image src=’https://licenseha.ir/wp-content/uploads/2015/08/6ff2bbabd5bdcccc8f79de3ce1b6b9c8_XL.jpg’ attachment=’516′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’no-animation’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’][/av_image] [av_textblock size=’16’ font_color=’custom’ color=’#333333′] مایکروسافت دیروز نسخه‌ی پیش نمایش سرویس Sway را در اختیار کاربران قرار داد؛ حال این کمپانی وب سایت Docs,com  را نیز رسما معرفی کرد. با استفاده از این وب سایت کاربران می‌تواند مجموعه‌ای از فایل‌های Sway یا آفیس را به اشتراک بگذارند.

پس از آنکه مایکروسافت دیروز نسخه‌ی پیش‌نمایش اپلیکیشن Sway را منتشر کرد، وب‌سایت Docs.com را نیز در راستای اشتراک گذاری فایل‌های تولید شده با استفاده از Sway و نرم‌افزارهای ورد، اکسل، پاورپوینت معرفی کرد. با استفاده از این وب‌سایت کاربران قادرند تا فایل‌های خود را در گروه‌هایی جمع آوری کرده و با دوستان خود به اشتراک بگذارند. در این وب‌سایت کاربران می‌توانند انواع فایل‌های مجموعه‌ی آفیس را با قابلیت دسترسی به تمام امکانات در اختیار دوستان خود قرار دهند.

براساس اطلاعات ارائه شده کاربران می‌توانند فایل‌های PDF و لینک‌های وب را نیز به فایل‌های خود اضافه کنند. با استفاده از صفحه‌ی پروفایل در Docs.com کاربران می‌توانند از Sway برای اشتراک گذاری ایده‌ها و آنچه که در ذهن دارند، استفاده کنند. در Docs.com کاربران قادرند انواع اسناد، فایل‌های Sway و سایر موارد را که امکان جستجوی آن‌ها از طریق موتورهای جستجو نیز فراهم است، به اشتراک بگذارند. همچنین باید به قابلیت اشتراک گذاری این اطلاعات در شبکه‌های اجتماعی نیز اشاره کرد. سایر کاربران قادرند با مشاهده‌ی فایل‌های دیگران در مورد آن‌ها اظهار نظر کرده و کامنت‌های دلخواه را اضافه کنند.

منبع : zoomit.ir
[/av_textblock] [av_social_share title=’اشتراک این مطلب’ style=” buttons=” share_facebook=” share_twitter=” share_pinterest=” share_gplus=” share_reddit=” share_linkedin=” share_tumblr=” share_vk=” share_mail=”][/av_social_share]