[av_textblock size=” font_color=” color=”]

تماشا کنید: مایکروسافت چه بازی هایی را برای ویندوز 10 تدارک دیده است؟

[/av_textblock] [av_textblock size=’17’ font_color=’custom’ color=’#3333333′]

پس از تلاش های مایکروسافت برای عرضه بازی های متنوع برای کامپیوترهای خانگی در چند سال گذشته، به نظر می رسد این شرکت با انتشار نسخه نهایی ویندوز 10 تلاش های خود برای معرفی این پلتفرم به عنوان مسیری هموار برای بازی های ویدئویی را چند برابر کرده است. مایکروسافت در این هفته و در کنفرانس Gamescom 2015 تعداد زیادی از بازی های جدید که قرار است در آینده برای این سیستم عامل منتشر شوند را معرفی کرد. اما به نظر نگاهی کلی به این بازی ها هم خالی از لطف نیست.

همه این بازی ها قرار است برای کنسول بازی Xbox One نیز عرضه شوند و بسیاری از آنها همچون بازی های Fable Legends و Killer Instinct می توانند به صورت چند نفره و همزمان بر روی ویندوز 10 نیز به اجرا در بیایند. بازی های دیگری که قرار است ظرف ماه های آینده برای ویندوز 10 معرفی شوند شامل Gears of War Ultimate Edition، Rise of the Tomb Raider، Cuphead، Sea of Thieves، Cobalt، Ori and the Blind Forest Definitive Edition و… می شود. اما شاید بزرگترین بازی که در این هفته معرفی شد بازی Halo Wars 2 بود. این بازی قرار است در پاییز سال 2016 برای کنسول Xbox One و کامپیوترهای خانگی منتشر شود.

[/av_textblock] [av_codeblock wrapper_element=” wrapper_element_attributes=”]


[/av_codeblock] [av_textblock size=’17’ font_color=” color=”] منبع : shahrsakhtafzar.com
[/av_textblock] [av_social_share title=’اشتراک این مطلب’ style=” buttons=” share_facebook=” share_twitter=” share_pinterest=” share_gplus=” share_reddit=” share_linkedin=” share_tumblr=” share_vk=” share_mail=”][/av_social_share]