[av_image src=’https://licenseha.ir/wp-content/uploads/2015/07/wts.jpg’ attachment=’168′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’no-animation’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’][/av_image] [av_hr class=’invisible’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’] [av_textblock size=’19’ font_color=” color=”] بالاخره سیستم همکاری در فروش راه اندازی شد .

شما و همه کسانی که سایت . وبلاگ و یا در انجمن ها فعالیت می کنند می تونند با عضویت در بخش همکاری در فروش لایسنس ها لینک مخصوص به خود را دریافت کنند. این لینک میتونید به صورت نوشته و یا با استفاده از بنره های موحود سایت در وبلاگ و سایت ، امضاء انجمن های که در آن فعالیت می کنید  قرار دهید و به ازای هر خریدی که از طریق این لینک انجام شود به شما مقداری پورسانت تعلق میگیره .

اینجوری هم یک تبلیغات دارید و هم یک کسب درامد راحت  توضیحات و شرایط میتونید در بخش همکاری در فروش بخونید . هرگونه سوالی هم دارید حتما از ما بپرسید

همکاری در فروش
[/av_textblock]