سرانجام روز موعود برای علاقمندان به سیستم عامل ویندوز برای جشن گرفتن عرضه ویندوز 10 فرا رسید. جدیدترین پلتفرم مایکروسافت رسماً عرضه شد و هم اکنون برخی از کاربران آن را به عنوان ارتقای رایگان دریافت کرده اند. ویندوز 10 طی چند ماه آینده، در 190 کشور جهان، بصورت ارتقای رایگان و یا همراه با سیستم های جدیدی که مبتنی بر ویندوز 10 هستند، در دسترس خواهد بود. کسانی که نسخه دیجیتال ویندوز 10 را رزرو کرده اند، طی چند هفته آینده آن را دریافت خواهند کرد.

مایکروسافت به آرامی ویندوز 10 را عرضه می کند، بنابراین اگر شما هم نسخه ای از آن را رزرو کرده اید، ممکن است در روز نخست از عرضه رسمی این سیستم عامل، آن را دریافت نکنید، با این حال به لطف عرضه فایل های ISO، شما قادر خواهید بود که هم اکنون ویندوز 10 را نصب کنید. مایکروسافت تایید کرده است که امروز نسخه نهایی ویندوز 10 در اختیار کاربران ویندوز اینسایدر که بیلد 10240 نسخه پیش نمایش ویندوز 10 را نصب کرده اند، قرار می گیرد.

سیستم مورد نیاز ویندوز 10:

  • پردازنده: 1 گیگاهرتز و یا سریعتر
  • حافظه رم: 1 گیگابایت برای نسخه 32 بیتی و 2 گیگابایت برای نسخه 64 بیتی
  • فضای دیسک سخت: 16 گیگابایت برای نسخه 32 بیتی و 20 گیگابایت برای نسخه 64 بیتی
  • کارت گرافیک: سازگار با DirectX 9
  • نمایشگر: حداقل با وضوح تصویر 800×600 پیکسل

از ابزار media creation tool موجود در لینک های زیر برای دریافت نسخه نهایی ویندوز 10 استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که فایل دریافتی را به ISO تبدیل کنید.

نسخه 32 بیتی

نسخه 64 بیتی منیع : shahrsakhtafzar.com