[av_textblock size=” font_color=” color=”]

تعداد کاربران ویندوز 10 شما را شوکه می کند!

[/av_textblock] [av_image src=’https://licenseha.ir/wp-content/uploads/2016/04/microsoft-build-2016-conference-live-blog-502360-69.jpg’ attachment=’1263′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’no-animation’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’][/av_image] [av_textblock size=” font_color=” color=”]

مایکروسافت در حاشیه کنفراس سالانه توسعه دهندگان که تحت نام Build شناحته می شود، اعلام کرد هم اکنون ویندوز 10 بر روی 270 میلیون دستگاه نصب است. به گفته این کمپانی، ویندوز 10 رکورد سریعترین استقبال از  یک نسخه جدید از سیستم عامل ویندوز را برای خود ثبت رسانده و تاکنون هیچ نسخه ای از ویندوز چنین حجم استقبال بالایی را تجربه نکرده است.

آخرین آمار ارائه شده از وضعیت ویندوز 10 که در ماه ژانویه ارائه شد، حاکی از 200 میلیون کاربر بود، بنابراین ظرف 3 ماه اخیر، 70 میلیون کاربر به جمع استفاده کنندگان این سیستم عامل پیوسته اند. مایکروسافت جزئیاتی از ریز این 270 میلیون دستگاه ارائه نکرده است اما با در نظرگرفتن امکان ارتقای رایگان کاربران نسخه خانگی ویندوز 7 و 8.1، احتمالاً کاربران خانگی بخش اعظم آن را تشکیل می دهند. مایکروسافت هم چنین اعلام کرد از زمان عرضه ویندوز 10 تاکنون، بیش از 5 میلیارد بازدید از فروشگاه Windows Store صورت گرفته است، مایکروسافت با ارائه این آمار می کوشد توسعه دهندگان را به سمت اپلیکیشن های تحت Windows Store سوق دهد.

در کنار ارائه این آمار امیدوار کننده برای توسعه دهندگانی که به ویندوز 10 چشم دوخته اند، مایکروسافت همچنن اعلام کرد اپلیکیشن های یونیورسال Starbucks و Facebook  به زودی برای ویندوز 10 ارائه می شوند. در پایان با توجه به شناختی که از مایکروسافت در بکار بردن واژه ” به زودی” داریم، خیلی هم روی عرضه زودهنگام این دو اپلیکیشن محبوب دل حساب نکنید.

منبع: shahrsakhtafzar

[/av_textblock] [av_social_share title=’اشتراک این مطلب’ style=” buttons=” share_facebook=” share_twitter=” share_pinterest=” share_gplus=” share_reddit=” share_linkedin=” share_tumblr=” share_vk=” share_mail=”][/av_social_share]