[av_textblock size=” font_color=” color=”]

اولین بروزرسانی عمده ویندوز 10 همراه با قابلیت‌های جدید در روز 11 آبان عرضه می‌شود

[/av_textblock] [av_image src=’https://licenseha.ir/wp-content/uploads/2015/10/windows-10-thres600.jpg’ attachment=’893′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’no-animation’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’][/av_image] [av_textblock size=’16’ font_color=” color=”]

همانطور که می‌دانید؛ ویندوز 10 آخرین نسخه از سیستم عامل مایکروسافت خواهد بود و از این پس به جای ارائه نسخه‌های جدید‌تر، ویندوز 10 با بروزرسانی‌های عمده (چیزی مشابه سرویس پک‌ها در گذشته)، تازه و بروز نگه داشته می‌شود. با گذشت چند ماه از عرضه رسمی ویندوز 10، اکنون زمان ارائه اولین بروزرسانی عمده برای این سیستم عامل فرا رسیده و بزودی باید خود را برای قابلیت‌ها و بهبودهای جدید آماده کنیم.

از مدت‌ها قبل شایعات ماه نوامبر را به عنوان زمان عرضه اولین بروزرسانی عمده ویندوز 10 دست نشان کرده‌اند و اکنون به گفته وب سایت Winbeta، تنها ده روز با عرضه این بروزرسانی فاصله داریم. این بروزرسانی که در خود مایکروسافت از آن به عنوان Threshold 2 نام برده می‌شود، احتمالاً در روز 2 نوامبر (11 آبان) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. احتمالاً از خود می‌پرسید که Threshold 2 با چه تغییرات و یا قابلیت‌های جدیدی همراه خواهد بود؟
اگر اخبار مایکروسافت را دنبال کرده باشید؛ می‌دانید که پس از عرضه نسخه نهایی ویندوز 10، این کمپانی بازهم بیلدهای آزمایشی جدیدی را منتشر کرده که معمولاً با بهبود‌ها و قابلیت‌های جدیدی همراه هستند، در حقیقت Threshold 2 همین قابلیت‌ها و بهبود‌ها را به کاربران نسخه نهایی ویندوز 10 ارائه می‌کند. خبر خوب برای علاقمندان به تغییرات صورت گرفته در بیلد‌های آزمایشی این است که بروزرسانی Threshold 2 از طریق سرویس Windows Update عرضه می‌شود و همانند بروزرسانی‌های معمولی، به آسانی نصب خواهد شد. پس نیازی به نصب بیلد جدید نیست.
از آنجایی که بروزرسانی‌ها در ویندوز 10 به صورت خودکار دانلود و نصب می‌شوند، Windows Update نیز به طور خودکار بر روی تمامی کامپیوترهای مجهز به بیلد 10240 یا‌‌ همان نسخه RTM اعمال می‌گردد. بنابراین اگر از کاربران نسخه نهایی ویندوز 10 هستید، بدون هیچ گونه فرایند پیچیده‌ای تغییرات و قابلیت‌های جدید را دریافت خواهید کرد. هم زمان اگر ویندوز 7 و یا 8/8.1 را به ویندوز 10 ارتقا دهید، به جای بیلد 10240، به بیلد جدید‌تر منتقل می‌شوید.
فراموش نکنید که زمان اعلام شده از سوی مایکروسافت تایید نشده و همیشه کشف باگ‌های جدید، می‌تواند عرضه بیلد‌ها و بروزرسانی‌ها را به تعویق بیاندازد. با این حال می‌توان با اطمینان گفت که پیش از پایان سال میلادی جاری و به احتمال قوی طی ماه نوامبر، کاربران ویندوز 10 قابلیت‌های جدیدی را تجربه خواهند کرد.

منبع : shahrsakhtafzar

[/av_textblock] [av_social_share title=’اشتراک این مطلب’ style=” buttons=” share_facebook=” share_twitter=” share_pinterest=” share_gplus=” share_reddit=” share_linkedin=” share_tumblr=” share_vk=” share_mail=”][/av_social_share]