[av_textblock size=” font_color=” color=”]

برخی بیلدهای ویندوز 10 فردا منقضی می‌شوند

[/av_textblock] [av_image src=’https://licenseha.ir/wp-content/uploads/2015/10/new-windows-10-build-10537-screen.jpg’ attachment=’855′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’no-animation’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’][/av_image] [av_textblock size=’16’ font_color=” color=”]

مایکروسافت اخیراً بیلد 10565 ویندوز 10 را منتشر کرد اما بر کسی پوشیده نیست برخی از کاربران شرکت کننده در برنامه ویندوز اینسایدر هنوز هم از بیلد‌های قدیمی‌تر استفاده می‌کنند که مطمئناٌ در راستای اهداف مایکروسافت در برنامه ویندوز اینسادر نیست، به همین منظور فردا برخی از بیلد‌های قدیمی ویندوز 10 منقضی می‌شوند.

اگر با برنامه ویندوز اینسایدر آشنایی داشته باشید، احتمالاً می‌دانید که هر بیلد آزمایشی تاریخ انقضای مشخصی دارد، اکنون زمان انقضای برخی بیلد‌ها فرا رسیده است. به گفته وب سایت TechRadar، از فردا بیلدهای 9826 و 10166 ویندوز 10 منقضی می‌شوند. با انقضای این دو بیلد، در صورت استفاده از آن‌ها، به طور خودکار هر سه ساعت یکبار سیستم راه اندازی مجدد می‌شود و با گذشت یک هفته، به طور کامل غیرقابل راه اندازی خواهد بود. بیلد 10166 آخرین نسخه پیش از نسخه RTM است و از این رو کاربران چاره‌ای جز ارتقا به بیلد پایدار 10240 و یا بیلدهای جدید ندارند. با این حال انتظار می‌رود که دیگر بیلدهای آزمایشی نیز در آینده منقضی شوند و مایکروسافت کاربران را به بیلد نهایی و یا بیلدهای جدید‌تر ترغیب کند.
علی‎رغم اینکه نسخه نهایی ویندوز 10 عرضه شده است اما برنامه ویندوز اینسایدر ادامه می‌یابد و مایکروسافت از همکاری کاربران در تهیه بروزرسانی‌های آتی بهره می‌گیرد. سیستم عامل ویندوز بر خلاف سنت همیشگی خود به چیزی تغییر رویه می‌دهد که مایکروسافت خود آن را «ویندوز به عنوان یک سرویس» می‌خواند، از این رو بروزرسانی‌ها نسبت به گذشته، شدت بیشتری می‌یابند و در بازه‌های زمانی کوتاه تری هم عرضه می‌شوند. داوطلبان شرکت کنندگان در برنامه اینسایدر، نقش کلیدی در آزمایش بروزرسانی‌ها و ارائه بازخورد به مایکروسافت خواهند داشت. انتظار می‌رود که در ماه نوامبر اولین بروزرسانی عمده ویندوز 10 با تغییرات و قابلیت‌های جدیدی عرضه شود.
در همین حال مایکروسافت کار بر روی نسخه بعدی ویندوز با اسم رمز Redstone را آغاز کرده است که انتظار می‌رود اواسط سال 2016 عرضه شود. بنابراین یکبار دیگر کاربران شرکت کننده در برنامه ویندوز اینسایدر نقشی کلیدی در توسعه بروزرسانی‌ها و محصولات پیش رو خواهند داشت.

منبع:shahrsakhtafzar.com

[/av_textblock] [av_social_share title=’اشتراک این مطلب’ style=” buttons=” share_facebook=” share_twitter=” share_pinterest=” share_gplus=” share_reddit=” share_linkedin=” share_tumblr=” share_vk=” share_mail=”][/av_social_share]