[av_textblock size=” font_color=’custom’ color=’#000000′] مایکروسافت: ویندوز 10 هر ساله دو تا سه بار ارتقا می‌یابد
[/av_textblock] [av_image src=’https://licenseha.ir/wp-content/uploads/2015/07/4d6512b84c5d78c2939c00b7c1ef2ac7_XL.jpg’ attachment=’410′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’no-animation’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’][/av_image] [av_textblock size=’15’ font_color=’custom’ color=’#000000′ admin_preview_bg=”] گفته می‌شود ویندوز 10 آخرین نسخه از سیستم عامل ویندوز است و از این پس مایکروسافت به جای ارائه نسخه‌های جدید، ویندوز 10 را با بروزرسانی‌های اساسی تازه و بروز نگه می‌دارد. اکنون به گفته خود مایکروسافت، هر ساله دو تا سه بار ویندوز 10 به طور اساسی بروزرسانی می‌شود.

این بروزرسانی‌های عمده یا اساسی که مایکروسافت خود از آن‌ها به عنوان «ارتقای قابلیت‌ها» نام برد، با بروزرسانی‌های رفع اشکال‌ها و حفره‌های امنیتی متفاوت خواهند بود و در قالب آن‌ها قابلیت‌ها و بهبودهای جدیدی ارائه می‌شوند. بنابراین بروزرسانی‌های معمول به قوت خود باقی خواهد بود. اما بروزرسانی اساسی چه چیزی با خود خواهند داشت؟ در بخشی از توضیحات جدید مایکروسافت چنین آمده است:

«بروزرسانی‌های عمده، جدید‌ترین قابلیت‌ها را نصب می‌کنند و تجربه و توانایی‌های جدیدی را به وسائل مبتنی بر ویندوز 10 می‌بخشند»

با اینکه جزئیات دقیقی از برنامه‌های مایکروسافت برای بروزرسانی و ارتقای خود ویندوز 10 در دست نیست، اما آنطور که پیداست با هر بروزرسانی اساسی جدیدی، ویندوز 10 تازه و بهبود یافته نگه داشته می‌شود تا بروزرسانی بعدی از راه برسد. ویندوز 10 طی ماه اکتبر یا نوامبر اولین بروزرسانی عمده خود را دریافت می‌کند و دومین بروزرسانی که مهم‌تر و بزرگ‌تر خواهد بود، اوایل سال 2016 عرضه می‌شود.

منبع : shahrsakhtafzar.com

[/av_textblock] [av_social_share title=’اشتراک این مطلب’ style=” buttons=” share_facebook=” share_twitter=” share_pinterest=” share_gplus=” share_reddit=” share_linkedin=” share_tumblr=” share_vk=” share_mail=”][/av_social_share]