[av_textblock size=” font_color=’custom’ color=’#333333′]

نرم‌افزار مترجم مایکروسافت برای گوشی و ساعت‌های هوشمند اندرویدی منتشر شد.

[/av_textblock] [av_image src=’https://licenseha.ir/wp-content/uploads/2015/08/446b570a4c60e6e7958c647a588f2ca5_XL.jpg’ attachment=’526′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’no-animation’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’][/av_image] [av_textblock size=’16’ font_color=’custom’ color=’#333333′]

مایکروسافت امروز سرویس مترجم خود را برای پلتفرم‌های نرم‌افزاری اندروید و اندروید وِر منتشر کرد تا کاربران اندرویدی بتوانند از آن در گوشی‌ها و ساعت‌های هوشمند خود بهره ببرند.

شرکت مایکروسافت نرم‌افزار نسخه‌ی اندروید و اندروید وِر مترجم خود را برای گوشی‌ها و ساعت‌های هوشمند اندرویدی منتشر کرده است. با توجه به نرم‌افزارهای ویژه‌ی ردموندی‌ها که مدام نسخه‌ی اندرویدی آن‌ها هم ساخته می‌شود، تعداد نرم‌افزارهای اندرویدی مایکروسافت روند روبه رشدی را دنبال می‌کند که سیاستی دور از انتظار از این غول نرم‌افزاری نیست!

نرم‌افزار مترجم مایکروسافت هم، مانند سرویس آنلاین موجود در بینگ تا ۵۰ زبان مختلف را پشتیبانی می‌کند. اگر از نرم‌افزار مترجم مایکروسافت در تبلت یا ساعت‌های هوشمند استفاده کرده باشید، متوجه می‌شوید که مزایای قابل توجهی نسبت به مترجم گوگل برای شما ندارد. با این حال، داشتن نرم‌افزار مترجم نسخه‌ی اندروید ویر برای ساعت‌های هوشمند درحالی که گوگل هنوز در تلاش برای انتشار نسخه‌ی اندروید ور مترجم خود است، قطعا یک امتیاز مثبت برای مایکروسافت محسوب می‌شود.

نرم‌افزار مترجم مایکروسافت امکان ترجمه‌ی نوشتاری و صوتی را برای کاربرها فراهم می‌کند. ترجمه‌ی نوشتاری به ویژه با وجود کارت‌های ترجمه‌ی تمام صفحه‌ای که مشاهده‌ی آن به وسیله‌ی دیگر افراد برای برقراری ارتباط آسوده‌تر خواهد بود، در محیط‌های پر سرو صدا می‌تواند سودمند باشد.

نرم‌افزار مترجم مایکروسافت قابل اجرا روی دستگاه‌های اندرویدی نسخه‌ی ۴.۳ و به بالا بوده و به صورت رایگان در فروشگاه گوگل موجود است.

منبع : zoomit.ir

[/av_textblock] [av_social_share title=’اشتراک این مطلب’ style=” buttons=” share_facebook=” share_twitter=” share_pinterest=” share_gplus=” share_reddit=” share_linkedin=” share_tumblr=” share_vk=” share_mail=”][/av_social_share]