[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-omoxm’]

بروزرسانی Service Release 1 دوشنبه آینده برای ویندوز 10عرضه می شود

[/av_textblock] [av_image src=’https://licenseha.ir/wp-content/uploads/2015/08/Windows10_1.jpg’ attachment=’531′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’no-animation’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ av_uid=’av-mb6re’][/av_image] [av_textblock size=’16’ font_color=’custom’ color=’#33333333′ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-hms9e’ custom_class=” admin_preview_bg=”]

ویندوز 10 روز گذشته اولین بروزرسانی عمده خود را پس از عرضه رسمی دریافت کرد، اما طبق خبرها مایکروسافت مشغول تدارک بروزرسانی های بیشتری برای عرضه در هفته آینده و تحت عنوان Service Release 1 است.

به گفته آقای ریچارد هی، آنچه که Service Release 1 خوانده می شود، احتمالاً در روز 10 اوت (دوشنبه 19 مرداد) عرضه می شود. با این حال هنوز مشخص نیست که این بروزرسانی در اختیار کاربران شرکت کننده در برنامه ویندوز اینسایدر قرار می گیرد و یا از همان ابتدا بصورت عمومی برای همگان در دسترس خواهد بود.

در حقیقت Service Release 1، مجموعه ای دیگر از بهبود های برای ویندوز 10 است که بطور خاص باگ ها و بهینه سازی هایی را در هسته سیستم عامل هدف می گیرد. رویکرد جدید “ویندوز 10 به عنوان یک سرویس”، این باور را ایجاد می کند که از این پس مایکروسافت با سرعت و جدیت بیشتری بروزرسانی ها را آماده و در اختیار کاربران می گذارد. به گفته آقای گابریل آئول، مجموعه برورزسانی هایی که روز گذشته عرضه شد هیچ نام خاصی نداشت و صرفاً بروزرسانی هایی معمولی طلقی می شود.

بروزرسانی عمده؛ ماه اکتبر عرضه می شود

با عرضه ویندوز 10، به نظر می رسد که استراتژی “ویندوز به عنوان یک سرویس” عملی می شود و مایکروسافت با جدیدت و سرعت بیشتری بروزرسانی ها را ارائه می کند، بنابراین کاربران بطور پیوسته رفع اشکال ها و بهبودها را دریافت می کنند. پس از عرضه SR1 در ماه میلادی جاری، بروزرسانی دیگری نیز برای سال میلادی جاری پیش بینی می شود. این بروزرسانی عمده که از آن به عنوان “بروزرسانی پاییز” یاد می شود، از نظر قابلیت های جدید از جمله پشتیبانی از افزونه در مرورگر Edge؛ محتمل تر است و انتظار می رود که افزون بر بهبود کارایی؛ شاهد قابلیت های جدیدی نیز باشیم. پشتیبانی از افزونه ها در مرورگر Edge، یکی از قابلیت های با بیشترین خواستار است.

گفته می شود که هم اکنون مایکروسافت مشغول آماده سازی بروزرسانی ماه اکتبر است اما این کمپانی تاکنون این خبر را تایید نکرده است.

منبع : shahrsakhtafzar.com

[/av_textblock] [av_social_share title=’اشتراک این مطلب’ style=” buttons=” share_facebook=” share_twitter=” share_pinterest=” share_gplus=” share_reddit=” share_linkedin=” share_tumblr=” share_vk=” share_mail=” av_uid=’av-6kq0i’]